تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۹۷۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری مشکل افت فشار آب در منطقه سبزیکاری کوی پردیس اهواز
مشکلات افت فشار آب در منطقه سبزیکار کوی پردیس اهواز حل می‌شود.
 
  بنا بر اعلام برخی از شهروندان منطقه سبزیکار کوی پردیس اهواز، در طول روز با مشکل افت فشار و در برخی از وقت‌ها با قطعی آب روبرو هستند. 

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب اهواز در گفتگو با خبر خوزستان گفت:مناطق جنوب غرب اهواز از جمله منطقه سبزیکاری  از خیابان‌های هستی تا میدان بهزیستی و محور میدان شهید بقایی تا بلوار اکباتان در طول روز با مشکل کم آبی و یا قطعی روبرو هستند.

محمود آریاخاکی افزود: برای حل این مشکل دو طرح کوتاه و میان مدت در دستور کار قرار گرفت. در طرح کوتاه مدت با تفاهم نامه‌ای که با شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به امضا رسید بخشی از مصارف این مناطق تامین و ۵۰ درصد مشکل کم آبی حل شد. 

وی ادامه داد:همچنین برای حل پایداری آب در زمان اوج مصرف نیز اقدامات فوری در حال انجام است از جمله بازسازی مجموعه فیلتراسیون و لایروبی مجموعه زلال سازی تصفیه خانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در مدت کمتر از ۴٨ ساعت آینده وارد مدار می شود موجب افزایش دبی خروجی این تصفیه خانه  از ۴۰۰ به ۸۰۰ متر مکعب در ساعت خواهد شد. 

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب اهواز اظهار کرد:در طرح میان مدت که با تامین اعتبار با کارگزاری سه کیلومتر خط لوله از تصفیه خانه گلستان تا پردیس انجام می شود  در مدت ۶ ماه مشکل افت فشار و قطعی آب در مناطق جنوب غرب اهواز به طور کامل برطرف خواهد شد.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار