تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۹۷۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزادی پنج زندانی در شوشتر به عشق امام حسین (ع)
 

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: پنج زندانی جرایم مالی در شوشتر در قالب پویش "به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم" و با همت اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و معاون دادستان شهرستان شوشتر، شاکیان در قالب پویش" به عشق امام حسین (ع)" از ۵ زندانی جرایم مالی گذشتند و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

سه پرونده قضایی دیگر نیز بر اساس اعلام رییس توسعه حل اختلاف استان در قالب پویش" به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم" به صلح و سازش ختم شد.

وی گفت: اعضای شورای حل اختلاف شوشتر با جلب رضایت شاکیان و با همکاری یک موسسه خیریه به منظور پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بدهی زندانیان زمینه آزادی این افراد فراهم شد.

طبق گفته رییس کل دادگستری خوزستان ، از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۰ زندانی جرائم غیر عمد از سراسر استان با همت ستاد دیه و کمک خیران با بدهی بالغ برسه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال آزاد شدند.

حجت الاسلام امانت افزود: امروز شورای حل اختلاف به عنوان یک نهاد مردمی در صلح و سازش پرونده‌ها و کاهش جمعیت کیفری، خدمات فراوان و اثرگذاری را برای جامعه دارد.

 دستگاه قضای استان تلاش دارد تا بر برگزاری پویش‌های مختلف و با استفاده از ظرفیت بزرگان طوایف پرونده های قضایی و جمعیت زندانیان را کاهش دهد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار