تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۹۶۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان خبر داد
آمادگی مراکز بهزیستی‌ خوزستان برای دریافت نذورات عزاداران حسینی
 

 معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان از آمادگی مراکز دولتی بهزیستی اعم از ادارات، مراکز و مجتمع‌های بهزیستی در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی و نذورات خیرین نیک‌اندیش در ماه محرم و صفر خبر داد.

رستم کردزنگنه  با تشکر از کمک‌های نیکوکاران خوزستانی در طول سال اظهار کرد: از هم‌استانی‌هایی که قصد یاری رساندن به نیازمندان و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به همنوعان خود را دارند، دعوت می‌کنیم از فرصت معنوی ایام محرم استفاده کنند و بخشی از نذورات خود را به اقشار آسیب‌پذیر و افراد نیازمند و کم‌برخوردار تحت پوشش بهزیستی اختصاص دهند.

وی افزود: علاوه بر طرح «حامی» که امکان حمایت مستقیم از کودکان و ایتام تحت پوشش بهزیستی را فراهم می‌کند، نیکوکاران می‌توانند با مشارکت‌های خود با نیت عام و خاص، همراه و یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و همچنین با انتخاب یکی از خانواده‌های تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: به منظور رفاه حال نیکوکاران و دسترسی آسان‌تر، هم‌استانی‌ها می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴، درگاه اینترنتی www.behzisty-khz.ir یا کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* واریز کنند.

کردزنگنه با بیان اینکه تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی نیکوکاران بین نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد، ادامه داد: شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان در بلوار سپیدار اهواز، در مجاورت تامین اجتماعی هم آماده دریافت نذورات و کمک‌های غیر نقدی همشهریان اهوازی است.

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های، ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴، ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ و یا شماره‌های ۰۹۱۶۳۰۸۴۲۲۸ و ۰۹۱۶۰۶۳۷۸۴۸ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس بگیرند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار