تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۲۹۶۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان: فرآیند اخذ رای در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود

 معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: شعب اخذ رای در این شهرستان با کمترین زمان ممکن رای شهروندان را اخذ می‌کنند.

احسان عباسپور  اظهار کرد: ۱۲۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در شهر آبادان و بخش مرکزی و ۱۷ شعبه در بخش اروندکنار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا در منطقه، چینش شعب اخذ رای به صورتی انجام شده است تا رای دهندگان در کمترین زمان ممکن، خود را به شعب ثابت و سیار برسانند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در شهرستان فراهم شده است، گفت: شعب اخذ رای یک ساعت قبل از شروع رای گیری در محل‌های مورد نیاز مستقر و آماده رای گیری بودند و در راس ساعت مقرر کار رای گیری از شهروندان را آغاز کردند.

وی شرکت در انتخابات را یک تکلیف برای همه مردم ایران به منظور ادامه راه شهید خدمت آیت الله رییسی دانست و بیان کرد: همه ما باید وظیفه خود را در مورد کشور، انقلاب و نظام به درستی انجام دهیم.

عباسپور افزود: مشارکت حداکثری مردم باعث یاس دشمن و خنثی شدن توطئه‌های آنها علیه نظام و انقلاب می‌شود از این رو همه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: شهروندان آبادانی ساعات اولیه را برای حضور در شعب انتخاب کنند و کار را به ساعات پایانی موکول نکنند تا فرآیند اخذ رای زودتر به پایان برسد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار