تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۹۵۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح‌های مسئولیت اجتماعی پالایشگاه آبادان با حضور معاون وزیر نفت بهره‌برداری شد

 سه هزار میلیارد ریال طرح‌های مسئولیت‌ اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان با حضور جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، روز سه‌شنبه به بهره برداری رسید.

 مدیر عامل پالایشگاه آبادان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از طرح های مسئولیت‌های اجتماعی در باشگاه گلستان گفت: پالایشگاه آبادان در دولت مردمی بعد از سال‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرد و این کار در سایه حمایت‌های آیت الله رییسی انجام شده است.

حکیم قیم تعمیر و بهسازی بیش از ۶۰ مدرسه و توزیع صندلی، وایت برد و تامین لباس فرم دانش آموزان در مدارس مناطق کم برخوردار آبادان با بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال، تامین و تحویل ۲ هزار نهال درختچه حرا به منظور اجرای طرح جنگل حرا در منطقه ۱۰۰ هکتاری با بیش از ۲۰ میلیارد ریال و طرح محوطه سازی و زیبا سازی مسیر ورودی شهر آبادان با اعتباری بالغ ۳۵۰ میلیارد ریال را از مهمترین طرح‌های اجرا شده عنوان کرد.

وی افزود: طرح ساماندهی بلوار پتروشیمی همجوار پالایشگاه با ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار، طرح احداث پارکینگ نفتکش‌ها و بتن ریزی محوطه پارکینگ با ۱۵۰ میلیارد ریال و پاکسازی بلوار شهید کارکوب‌زاده با ۱۴۰میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های مهم اجرا شده توسط پالایشگاه آبادان است.

قیم گفت: پالایشگاه آبادان در مدت ۳۳ ماه گذشته در دولت مردمی آیت الله رییسی طرح‌های مهمی را به اجرا گذاشته است.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و با همت جوانان و متخصصان داخلی با افزایش تولید، بخشی از ناترازی سوخت کشور برطرف شده و امروز پالایشگاه آبادان نه تنها زیان ده نیست بلکه یکی از پالایشگاه‌های تاثیرگذار در تولید سوخت مورد نیاز کشور است.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت:شهید رییسی تفکر و راهبرد جدیدی از ریاست جمهوری را در ایران را ترسیم کرد.

احسان عباسپور افزود: متاسفانه افرادی به بهانه مختلف خط شهید رییسی را زیر سوال می‌برند در حالی که این شهید هشت بار به خوزستان سفر کرد و در اولین سفر خود به این استان اولین پیام نوروزی را برای جهان صادر کرد.

وی به ثمر نشستن فاز ۲ پالایشگاه آبادان را یکی از دستاوردهای مهم دولت شهید رییسی در این شهر دانست و افزود: در حالی که این طرح توسط دولت قبل راکد شده بود با استفاده از دانش داخلی و در مدت زمان کوتاهی تکمیل و به بهره برداری رسید.

عباسپور گفت: مکتب شهید رییسی و شهید سلیمانی نشان داد که مسیر مرد میدان بودن شهادت است و بدون شک مردم با درک سیاسی خود و با مشارکت بالا فردی را انتخاب خواهند کرد که مسیر این شهید را ادامه دهد.

پالایشگاه نفت آبادان یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های ایران است که فرآورده‌هایی همچون گاز مایع، بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز، سوخت جت، نفت کوره، انواع روغن موتور پایه، انواع قیر، انواع حلال‌ های نفتی، گوگرد و نفتای (خوراک آروماتیک پتروشیمی بندرامام) تولید می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار