تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۹۵۹۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس خوزستان زیر ذره‌بین اجرای "پروژه مهر"

 معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: جدول عملکرد مدارس برای نظارت هر چه بیشتر بر اجرای "پروژه مهر" به منظور آماده‌سازی مدارس تا پیش از بازگشایی برای نخستین بار تدوین شده تا امسال مدارس جدی‌تر و بهتر برای آماده‌سازی محیط مدرسه ورود کنند.  

امین برملا بیان کرد: برای اجرای کامل و هر چه بهتر پروژه مهر برای نخستین بار جدول عملکردی مدارس تهیه شده تا به تمام تکالیف تعیین شده به منظور آماده‌سازی فضای مدرسه برای حضور دانش‌آموزان متعهد باشند.

" پروژه مهر" هر ساله در فصل تابستان به منظور آماده سازی مدارس برای حضور دانش‌آموزان در مهرماه انجام می‌شود.

وی گفت: این اقدام باعث می‌شود تا شاهد حرکت هماهنگ و دقیق همه مدیران مدارس برای تحقق اهداف پروژه مهر و آماده‌سازی مدارس باشیم.

برملا تاکید کرد: همه ظرفیت‌های حال حاضر آموزش و پرورش خوزستان باید در راستای تحقق اهداف" پروژه مهر" و آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی و استقبال هر چه بهتر از دانش‌آموزان باشد.

 

تصحیح الکترونیک امتحانات نهایی

برملا در ادامه با اشاره به تصحیح الکترونیکی امتحان نهایی در استان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های ایذه، آبادان، باوی، دشت آزادگان و ناحیه ۲ اهواز بالاترین میزان تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی را داشتند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها در حوزه تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی، توجه ویژه به کیفیت تصحیح است.

وی گفت: بر این اساس آموزش و پرورش در این روند از ظرفیت دبیران با تجربه استفاده می‌کند تا شاهد کیفیت بالای تصحیح امتحانات باشد.

 خوزستان با داشتن یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز و هشت هزار مدرسه رتبه سوم کشور را به لحاظ جمعیت دانش‌آموزی دارد.

:
:
:
آخرین اخبار