تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۹۵۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخابات یک رزمایش سرنوشت‌ساز برای سربلندی ملت ایران است

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری یک رزمایش سرنوشت‌ساز برای سربلندی ملت ایران و کابوسی برای دشمنان انقلاب و نظام است. 

به گزارش گزارش پایگاه خبری بهار اهواز ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت مشارکت مردم در این دوره اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان در حادثه ای غیر قابل باور به شهادت رسیدند و جبران آن نیازمند یک عزم جدی است و در دور دوم انتخابات انتظار می رود مشارکت مردم بیش از دور اول باشد چرا که انتخابات برای ما یک فرصت ارزشمند است تا نقش خود را در پیشبرد اهداف کشور نشان دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: قدمت ایران اسلامی مایه مباهات و سابقه تاریخی طولانی ما در جهان افتخار آفرین است و باتوجه به این فرهنگ و تمدن غنی باید بار دیگر اتحاد و همدلی اقوام، در عرصه انتخابات به جهانیان نشان داده شود.

 

انتخابات یکی از راه‌های نشان دادن مولفه‌های دمکراسی و جمهوریت است

وی بیان کرد: ملت شریف ایران از نظر سطح سواد و میزان نخبگان دارای رتبه های برتر جهان هستند و انتخابات یکی از راه های نشان دادن مولفه های دمکراسی و جمهوریت است؛ این مشارکت نشان می‌دهد در ایران اسلامی هیچگاه با درگیری و تنش، فردی انتخاب نمی‌شود.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور تصریح کرد: مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به این سطح از آگاهی رسیده اند که برای تصدی مناصب حکومتی که ما آن را به عنوان جایگاه خدمت می دانیم و نه رسیدن به قدرت، باید با آرای مردم باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خزانه، بودجه و سیاست خارجه به صورت کامل در دست دولت بوده و نشان دهنده جایگاه مقام ریاست جمهوری و اهمیت آن است که باید مسائل و مشکلات را پیگیری و رفع نماید.

وی ادامه داد: مردم باید برای این مسئولیت مهم فردی دانا را انتخاب کنند تا از عهده این مسئولیت‌های سنگین در داخل و خارج را با درایت، حوصله و کارشناسان خبره کشور برآمده و کشور را با تدبیر مناسب مدیریت کند.

مردم در دوره انتخابات، نقش دانه های تسبیح را دارند

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: رییس جمهور باید با تمامی شرایط موجود آشنا بوده و چهار سال سکان داری کشور را بر عهده گیرد؛ اکنون همگی مانند دانه‌های تسبیح هستیم که اگر نخ‌ آن بریده شود، دیگر معنای خود را از دست می‌دهد؛ مردم در دوره انتخابات، نقش دانه های تسبیح را دارند و هر یک رای آن‌ها می تواند سرنوشت ساز باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: نبود انتخابات منجر به دیکتاتوری و هرج و مرج می‌شود و دیگر مردم در سرنوشت خود نقشی ندارند. رئیس جمهور نیازمند پشتوانه است و بدون آن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی انتخابات را حاصل خون شهدا دانست و افزود: جوانان با انگیزه و انرژی خود هر نبایدی را تبدیل به باید می‌کنند چرا که به همت جوانان، ساختار جمهوری اسلامی شکل گرفت و به سمت نوسازی و سازندگی پیش رفت.

سردار شاهوارپور با اشاره به ظرفیت های موجود در استان خوزستان اظهار کرد: اگر جوانان حمایت شوند، ظرفیت های خفته بیدار شده و شرایط بی نظیری برای اشتغال رقم خواهد خورد چرا که خوزستان دارای صنایع متعددی بوده و ظرفیت برای ایجاد اشتغال نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: هر رئیس جمهوری که به خوزستان سفر می کند باید این استان را به شکل ویژه ببیند و یکی از مطالبات جدی این استان از دولت چهاردهم این است که در حوزه کارخانجات و صنایع پایین دستی زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار