تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۹۵۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکی از بزرگترین هیئت‌های جنوب خوزستان به دلیل نداشتن حسینیه تعطیل شد

 

کربلایی محمود خزلی از تعطیلی یکی از بزرگترین جلسات عزاداری محرم در شهر بندر امام خمینی به دلیل عدم همکاری مسئولان شهری در تامین مکان مناسب خبر داد.
کربلایی محمود خزلی، از تعطیلی یکی از بزرگترین جلسات عزاداری محرم در شهر بندر امام خمینی به دلیل عدم تامین مکان مناسب و همکاری نکردن مسئولان شهری خبر داد.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که پس از تلاش های مستمر چندماهه برای یافتن فضایی مناسب جهت برپایی خیمه عزای محرم، متاسفانه به دلیل کم لطفی و بی مهری مسئولان شهری این امر محقق نشد.

این مداح شناخته شده خوزستانی با ابراز شرمندگی و عذرخواهی از محضر امام زمان (عج) و مردم حسینی بندر امام خمینی، تصریح کرد هیئت رهروان شهدا این شهر برای دهه اول محرم 1403 هجری قمری برنامه ای نخواهد داشت.

با وجود حضور مجموعه‌های بزرگ و ثروتمند نظیر اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و چندین شرکت پتروشیمی در بندر امام، هیچ یک از آنها برای رفع مشکلات این هیات انقلابی و بزرگ که پناهگاه نوجوانان و جوانان این شهر است، اقدامی انجام ندادند.

 با توجه به پتانسیل بالای هیات های مذهبی در استان خوزستان،مسئولان باید پاسخگو باشند و توضیح دهند که اگر بودجه های فرهنگی صرف حمایت از این هیات ها نمی شود، در کجا هزینه می شوند. مردم حق دارند بدانند که منابع عمومی چگونه مدیریت و هزینه می شود.

:
:
:
آخرین اخبار