تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۹۵۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زندان کارون اهواز در طرح مولدسازی قرار گرفت

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: زندان سابق کارون اهواز در طرح مولدسازی قرار گرفته و با فروش آن بسیاری از نیازها و تجهیزات سخت‌افزاری در زندان‌های استان تامین خواهد شد.

 علی دهقانی روز دوشنبه در آیین افتتاح ۱۲ طرح عمرانی زندان‌های استان با حضور استاندار خوزستان بیان کرد: وقتی زندانیان جرایم خشن و خطرناک در زندان نگهداری می‌شوند و به بهترین نحو آموزش‌های اصلاحی و درمانی را فرا می‌گیرند، هزینه ورود مجدد زندانی به جامعه کاهش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: زندان مکانی برای نگهداری زندانی و اجرای برنامه‌های اصلاحی است به همین دلیل باید زیرساخت‌ها و سخت‌افزارهای مورد نیاز آن تامین شود.

دهقانی افزود: این زیرساخت‌ها در نگهداری، بهداشت، رفاه، اشتغال زندانیان و توسعه کارگاه‌های آموزشی موثر است و اجرای برنامه‌های نرم افزاری از جمله اقدامات اصلاحی، فرهنگی و آموزشی نیازمند این زیرساخت‌هاست.
رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اهمیت توجه به شناسنامه رفتاری زندانیان اظهار کرد: بررسی این شناسنامه، برای بازگشت آنها به جامعه و استفاده از ارفاقات قانونی بسیار اهمیت دارد.

  ۱۲ طرح عمرانی زندان‌های استان با محوریت اشتغال با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر بهره‌برداری شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار