تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۹۵۵۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: نگاه دنیا به انتخابات ریاست جمهوری است

 فرماندار شادگان با اشاره به حضور همه اجزاب و جریان های سیاسی در انتخاباتی آزاد در کشور گفت: نگاه دنیا به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است و ما در آستانه انتخاب تاثیرگذار هستیم.

  جمال صالح‌زاده دوشنبه در شورای اداری این شادگان در سالن ابن سکیت این شهرستان اظهار کرد: دولت سیزدهم در مناسبت‌های جهانی، کشور را به اوج اقتدار رساند و در عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی اسرائیل برهم ریخته شد و حتی کشورهای همسایه از این عملیات احساس غرور کردند.

صالح‌زاده بیان کرد: اکنون تمام جریان‌های سیاسی دنیا در حال رصد کردن انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند تا بدانند کدام جبهه ریاست جمهوری را بر عهده می‌گیرد.

وی افزود: هزینه‌های زیادی در جنگ تحمیلی و تحریم‌های کمر شکن متحمل شدیم و اکنون کشور در مرحله جبران کردن این هزینه‌ها است و اینک باید رییس جمهوری انتخاب شود که در خدمت اسلام، مقام معظم رهبری و ملت ایران اسلامی باشد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: در انتخابات هشتم تیرماه سال جاری باید با حضور حداکثری دشمن را ناامید کنیم تا قدرت چانه زنی در جوامع بین الملل افزایش یابد و ایران را قوی‌تر از گذشته بدانیم.

وی بیان کرد: بخشداران و دهیاران باید با تمام توان زمینه برگزاری انتخابات سالم را رقم بزنند تا همانند گذشته حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

صالح زاده گفت: بعد از شهادت آیت الله رییسی اکنون در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز قرار داریم، انتخابی که می‌تواند تضمین کننده پیشرفت کشور و آینده‌ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم باشد.

وی افزود: برقراری امنیت و سلامت انتخابات به مانند دوره‌های قبل وظیفه ستاد انتخابات است که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار