تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۲۹۵۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستورالعمل‌های اجرایی رسانه‌های خوزستان در انتخابات تدوین شد

 دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان با بیان اینکه دستورالعمل‌های اجرایی رسانه‌های استان در انتخابات تدوین شد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی داده‌های لازم را برای تبیین خدمات نظام در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

مجید منادی از برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی دولت با هدف بررسی نهایی و آماده‌سازی دستگاه‌های اجرایی در بعد رسانه و اطلاع رسانی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌های استان با تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده، حرکت خود را در جهت حضور حداکثری مردم و مشارکتی پرشور، آغاز کرده‌اند، تبین وظایف شورای اطلاع رسانی در استان و شهرستان‌ها را از جمله موارد مهم تاکید شده در این نشست عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: فرمانداران نقش اصلی را در برگزاری انتخابات دارند و دیگر دستگاه‌های اجرایی که در این فضا وظایفی را بر عهده دارند آمادگی لازم را داشته باشند و بر اساس دستورالعمل‌هایی که در حوزه رسانه‌ایی و فرهنگی و مجازی ابلاغ و آماده شده است، عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی معاونت سیاسی استانداری نشستی روز سه شنبه به شکل برخط با فرمانداران شهرهای مختلف برگزار می‌شود که دستورالعمل‌ها تبیین خواهد شد.

 

منادی تشریح خدمات دولت سیزدهم و شهید جمهور را از دیگر موارد مهم مطرح شده در شورای اطلاع رسانی دانست و تصریح کرد: شخص آیت الله رییسی نگاه ویژه به استان خوزستان داشتند که موجب رفع برخی مشکلات قدیمی و دیرینه این استان شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان تاکید کرد: لازم است تمام مسئولان و مدیران که در این فرآیند خدمت‌رسانی کردند اطلاعات لازم را در این مدت در اختیار رسانه‌های دلسوز و متعهد و فضای مجازی قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه نباید خلا اطلاعات برای رسانه‌ها در جهت ارائه عملکرد دولت وجود داشته تصریح کرد: اطلاعات و آمار باید به شکل دقیق در اختیار این عزیزان قرار بگیرد و با امیدآفرینی در میان مردم، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

 شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار