تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۹۵۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خبر داد
تحویل بیش از ۴۳۰ مدرسه در خوزستان در دولت سیزدهم
تحویل بیش از ۴۳۰ مدرسه در خوزستان در دولت سیزدهم

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از تحویل بیش از ۴۳۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم خبر داد.

محمد سعیدی‌پور با اشاره به عملکرد نوسازی مدارس خوزستان در دولت سیزدهم اظهار کرد: در دولت سیزدهم یک هزار و ۵۹۴ کلاس درس در قالب ۴۳۵ مدرسه و با زیربنای بیش از ۱۵۸ هزار مترمربع در خوزستان تحویل داده شد. همچنین پروژه‌های ساخت یک هزار و ۲۹۴ کلاس درس در قالب ۳۶۶ مدرسه با زیربنای بیش از ۱۱۲ هزار مترمربع کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: در این دولت ۳۱۶ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان مدارس تعمیر شده است. همچنین ۶۰۰ هزارمترمربع ایزوگام مدارس و ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت مدارس انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تجهیز نمازخانه‌ها بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه نوسازی مدارس تجهیز نمازخانه‌ها بود و مدارس خوزستان به ۲۷ هزار مترمربع فرش سجاده‌ای به ارزش ۱۴ میلیارد تومان تجهیز شدند.

وی بیان کرد: استانداردسازی گرمایشی ۲ هزار و ۷۰۰ کلاس درس استان خوزستان و توزیع ۵ هزار و ۲۰۰ عدد کولر با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان نیز انجام شده است.

سعیدی‌پور گفت: در راستای حذف مدارس سنگی و کانکسی خوزستان ۵۹۵ کلاس درس در قالب ۲۵۶ مدرسه، حذف شده‌اند.

وی با اشاره به جذب ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی افزود: همچنین بالغ بر یک هزار میلیارد تومان از طریق مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی جذب شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار