تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۲۹۵۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رژیم کودک‌کش ‌اسراییل‌، خوی درندگی دارد/ ضرورت اجماع جهانی علیه اسراییل
 
رژیم کودک‌کش ‌اسراییل‌، خوی درندگی دارد/ ضرورت اجماع جهانی علیه اسراییل

 نماینده ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: اقدامات جنایتکارانه و بزدلانه اسراییل هیچ اثری در اتحاد جهان اسلام نخواهد داشت.

فرشاد ابراهیم‌پور  با محکوم کردن جنایات ادامه دار رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: رژیم کودک کش اسرائیل، خوی درندگی دارد و تصور می‌کند که اگر به تجاوز و جنایات خود ادامه ندهد، نمی‌تواند حکومت خود را استمرار دهد.

وی ادامه داد: اکنون‌ بهترین راه برای جلوگیری از جنایات جنگی رژیم صهیونسیتی این است که یک اجماع جهانی شکل گیرد و اقدامات این رژیم علیه مردم بی دفاع فلسطین متوقف شود.

نماینده ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس تاکید کرد: هرچند شاهد واکنش‌های جدی از سوی چهره‌های جهانی و مهمتر از آن دانشجویان و مردم آزاده از سراسر جهان بودیم اما متاسفانه همچنان جنایات جنگی این رژیم در حال رخ دادن است و این جنایت بزرگ نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه تمام بشریت است.

ابراهیم‌پور با اشاره به اهداف شوم رژیم اسرائیل، یادآورشد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با نقض  قوانین و مقررات بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم در منطقه، سعی در ایجاد تفرقه میان مسلمانان دارد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای از ضعف و استیصال رسیده که هر روز بیش‌تر از قبل رو به اضمحلال می‌رود اما این اقدامات جنایتکارانه و بزدلانه هیچ اثری در اتحاد جهان اسلام نخواهد داشت و این حملات و تجاوزات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار