تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۲۹۵۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰۰ راس گوسفند قربانی بین نیازمندان شوش توزیع شد
 
۱۰۰ راس گوسفند قربانی بین نیازمندان شوش توزیع شد

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش گفت: ۱۰۰ راس گوسفند به مناسبت عید قربان میان مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند و بی بضاعت این شهرستان توزیع شد.

غلامحسین نظری روز دوشنبه در حاشیه اجرای پویش ملی نذر قربانی در شوش افزود: کمیته امداد همه ساله در عید قربان گوشت‌های قربانی اهدایی از سوی خیران این شهرستان و نیکوکاران را بین مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند توزیع می‌کند که امسال این کار خداپسندانه در قالب پویش ملی نذر قربانی اجرا شد.

وی با تجلیل از مشارکت خیران شوش در این پویش بیان کرد: خیران این شهرستان بیش از ۱۰۰ راس گوسفند قربانی برای توزیع میان نیازمندان به کمیته امداد اهدا کردند که ارزش ریالی این تعداد راس گوسفند افزون بر ۱۵ میلیارد ریال است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش گفت: تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در ذبح این دام‌ها رعایت شده ضمن اینکه قربانی کردن دام‌ها با نظارت کارشناسان دامپزشکی انجام شده است.

وی از توزیع پیش از ۲ هزار پرس غذای گرم در دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود: این تعداد میان مددجویان کمیته امداد، نیازمندان و محرومان با مشارکت خیران این شهرستان توزیع خواهد شد.

 ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند با یک هزار و ۱۰۰ دانش آموز و ۷۰۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش قرار دارند.

شهرستان شوش با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲۰ روستا است. بسیاری از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در روستاهای این شهرستان سکونت دارند.

۵۵۰ فرصت شغلی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ برای مددجویان کمیته امداد شوش ایجاد شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار