تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۹۵۲۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز در مجلس:
حمایت از فلسطین و مقاومت، برای کشور ما امری حیاتی است
حمایت از فلسطین و مقاومت، برای کشور ما امری حیاتی است

 نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان جمهوری اسلامی ایران این است که از همه مظلومان دنیا حمایت کند، بنابراین حمایت از فلسطین و محور مقاومت برای کشور ما امری حیاتی است.

محمد امیر  با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه در شورای امنیت سازمان ملل اظهار کرد: پذیرفتن شکست برای ابرقدرت‌ها سنگین است. آن‌ها خیلی مقاومت کردند تا این شکست را نپذیرند اما مقاومت مردم غزه و حمایت‌های معنوی، فکری و لجستیکی از آن‌ها و نامه حضرت آقا خطاب به دانشجویان معترض، در بیدار شدن وجدان مردم جهان اثرگذار بود و سبب شد آن‌ها شکست را بپذیرند.

وی افزود: گفتمان جمهوری اسلامی ایران این است که از همه مظلومان دنیا حمایت کند بنابراین حمایت از فلسطین و محور مقاومت برای کشور ما امری حیاتی است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت آقا وقتی از تمدن اسلامی صحبت می‌کند یکی از مصادیق آن را حمایت از مستضعفین جهان برمی‌شمرد.

وی بیان کرد: مردم فلسطین می‌گویند اگر حمایت ایران و امثال سردار سلیمانی که پایه‌گذار محور مقاومت بودند، نبود ما هم نبودیم بنابراین محور مقاومت و فلسطین می‌دانند تنها حامی صادق آن‌ها که حرف و عملش یکی است، ایران است.

امیر گفت: بسیاری از کشورها حرف حمایت از فلسطین را می‌زنند اما عملا پشت پرده با رژیم غاصب دست می‌دهند اما ایران همیشه موضع خود را علنی اعلام کرده و ثابت کرده است که حرف‌هایش با عملش مطابقت دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار