تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس ستاد انتخابات خوزستان:
تبلیغات امیدآفرین در راستای مشارکت بالا در دستور کار قرار گیرد
تبلیغات امیدآفرین در راستای مشارکت بالا در دستور کار قرار گیرد

 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تبلیغات امیدآفرین در راستای مشارکت بالا در دستور کار مسئولان ستادهای انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری قرار گیرد.

 عبدالله افرازه شهاوند روز شنبه در نشست وبیناری ستاد انتخابات با فرمانداران خوزستان در محل استانداری بیان کرد: هماهنگی و تدابیری که در انتخابات مجلس وجود داشته باید در انتخابات ریاست جمهوری تقویت شود.

وی دهه ولایت را تبریک و ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران انتخابات مجلس در حوزه نظارت، بازرسی، پشتیبانی، فناوری اطلاعات و امنیت اظهار کرد: انتخابات مجلس در کمال همدلی و هماهنگی حوزه اجرا و نظارت برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بر ضرورت رعایت اصول چهارگانه انتخابات تاکید کرد و گفت: سوگیری مجریان انتخابات از نامزدها مورد تاکید است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای بی عیب و نقص انتخابات نیازمند قانونمندی و توجه به شرع است تاکید کرد: فرمانداران آسیب‌شناسی درستی از انتخابات مجلس و شورای اسلامی داشته باشند تا درفرصت باقیمانده نسبت به رفع چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو اقدام شود.

تبلیغات امیدآفرین در راستای مشارکت بالا در دستور کار قرار گیرد

شهاوند استفاده فرمانداران از تمام ظرفیت‌های قانونی شهرستان‌ها در حوزه پشتیبانی را ضروری دانست و گفت: افرادی که در انتخابات قبلی ناکارآمد بوده و دچار تخلف در حوزه انتخابی شدند حذف و به کار گرفته نشوند.

وی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران باید ضمن بازرسی از شعبه‌ها، وسایل موردنیاز شامل سیستم سرمایشی، توزیع حداکثری تعرفه‌ها، پایداری برق شبکه، کامپیوتر، آب خنک و تلفن را تهیه کنند.

معاون استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه رای‌گیری از طریق شناسنامه و کارت ملی انجام می‌شود باید اطلاع رسانی لازم به مردم انجام شود تا در روز رای گیری خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.

شهاوند خاطرنشان کرد: مسئولان ستادها در استان نهایی شده که باید به صورت رسمی اعلام شوند تا نکات امنیتی لازم به آنها گوشزد شود.

وی ابراز امیدواری کرد: به برکت خون شهید رییسی، فردی با اخلاق، اصلح و خدا محور انتخاب شود که به فکر مردم باشد تا مشکلات را پیگیری و گره‌گشایی کند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران هشتم تیرماه همزمان درسراسر کشور برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار