تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۲۹۴۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شماره تلفن ۲۴ ساعته پلیس راهور
سفر رفتن و بازدید از مکان‌های جدید یکی از بهترین تفریحات زندگی محسوب می‌شود. البته برای این‌که از سفر خود نهایت لذت را ببرید، باید بهترین مسیر ممکن را انتخاب کنید. برای مثال سفر کردن در زمان‌هایی که اوج ترافیک و شلوغی خیابان‌هاست، فکر خوبی به نظر نمی‌رسد و بدون شک اوقات خسته‌کننده‌ای را در ترافیک به سر خواهید برد.

شماره پلیس راهور

سفر رفتن و بازدید از مکان‌های جدید یکی از بهترین تفریحات زندگی محسوب می‌شود. البته برای این‌که از سفر خود نهایت لذت را ببرید، باید بهترین مسیر ممکن را انتخاب کنید. برای مثال سفر کردن در زمان‌هایی که اوج ترافیک و شلوغی خیابان‌هاست، فکر خوبی به نظر نمی‌رسد و بدون شک اوقات خسته‌کننده‌ای را در ترافیک به سر خواهید برد.

از این رو قبل از اینکه برای سفر خود دست به‌کار شوید و برنامه دقیقی بچینید، بهتر است مسیر مورد نظر خود را بررسی کنید و با خیالی آسوده به دل جاده بزنید. یکی از بهترین روش‌ها برای بررسی وضعیت جاده‌ها قبل از سفر، تماس گرفتن با شماره تلفن‌هایی است که به‌صورت 24 ساعته اطلاعات راه و جاده را در اختیار شما قرار می‌دهند.

قبل از سفر با چه شماره‌هایی تماس بگیریم؟

در صورتی‌که قصد دارید به زودی سفر جاده‌ای خود را آغاز کنید، بهتر است به سراغ مراکز کنترل ترافیک بروید و اطلاعات لازم در مورد راه و جاده پیش‌روی خود را از آن‌ها کسب کنید. البته که این مراجعه به معنای حضور فیزیکی شما نخواهد بود؛ بلکه کافی است با شماره تلفن‌های زیر تماس برقرار کنید:

  • 120
  • 88255555
  • 88288888

از آنجایی که وضعیت آب و هوا یا شرایط ترافیکی جاده بر روی کیفیت سفر شما موثر است، توصیه می‌کنیم برای تجربه سفری خوب در ابتدا با رئیس مرکز اطلاعات و پلیس راهور تماس برقرار کنید. با برقراری این تماس‌ها شما از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های مورد نظر خود آگاه می‌شوید.

البته علاوه بر بررسی وضعیت‌های کنونی قبل از سفر، بد نیست به پیش‌بینی‌های انجام‌شده نیز توجه کنید. در برخی موارد پلیس راهور به دلیل مشکلاتی که در جاده مورد نظر شما وجود دارد، مسیر جایگزین را به شما پیشنهاد می‌دهد تا راحت‌تر به مقصد خود برسید.

قبل از سفر عوارض آزادراه‌ها را پرداخت کنید

برای تجربه سفری شیرین و بی‌دغدغه یا بدون وقفه، علاوه بر اینکه باید با شماره‌های پلیس راهور تماس بگیرید و از شرایط جوی و ترافیک جاده‌ها آگاه شوید، می‌توانید عوارض آزادراه‌ها را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کنید. با این کار در طول مسیر نیاز به توقف ندارید و زمان شما تلف نمی‌شود.

همان‌طور که می‌توانید از طریق پلیس+10 خلافی خودرو با پلاک را پرداخت کنید، این امکان را نیز دارید که برای پرداخت عوارض آزادراه‌ها از پلیس +10 یا سایر سامانه‌های فعال در این حوزه کمک بگیرید. برای مثال سایت آیتول یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای پرداخت عوارض آزادراه‌ها قبل از سفر است.

بنابراین با پرداخت آنی عوارض آزادراهی با آیتول لازم نیست در طول مسیر برای پرداخت عوارض توقف کنید. دسترسی به این سامانه پرداخت عوارض یا گرفتن خلافی کار سختی نیست و شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید آن را انجام دهید.

از چت آنلاین استفاده کنید

اگر دسترسی به شماره تلفن‌های 24 ساعته برای شما سخت است، می‌توانید از طریق چت آنلاین با پلیس راهور ارتباط برقرار کنید. چت آنلاین یکی از خدمات به‌روز و نوین به‌شمار می‌آید که فرمانده کل انتظامی در اختیار افراد متقاضی و مسافران قرار داه است.

با این روش شما خیلی راحت به پاسخ پرسش خود دست پیدا می‌کنید و می‌توانید سفر خود را سریع‌تر به مرحله اجرا درآورید. علاوه بر پرسش‌های مربوط به آب و هوا یا شرایط جاده‌ها، شما می‌توانید از همین طریق به سایر خدمات پلیس +10 نیز دسترسی داشته باشید. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • شماره‌گذاری خودرو
  • صدور گواهینامه
  • مراحل اجرای برخی از امور
  • ارائه هر نوع خدماتی که به راه و رانندگی مربوط باشد

با راه‌اندازی این سیستم‌های نوین و کارآمد نارضایتی مردم از تمامی خدمات راهوری تا حد زیادی کاهش یافته است. در حال حاضر روزانه بیش از 3000 تماس با این شماره‌ها برقرار می‌شود که سازمان مربوطه به همه آن‌ها پاسخ می‌دهد.

تلفن همراه، بهترین روش دسترسی به پلیس راهور

با توسعه خدمات آنلاین و روی کار آمدن انواع سامانه‌های اینترنتی، شما می‌توانید خیلی سریع و در کسری از دقیقه به پاسخ پرسش خود دست پیدا کنید. حتی این امکان را دارید که برای پرداخ آنلاین بدهی های خودرو خود دست به کار شوید.

در حال حاضر سامانه آیتول یکی از بهترین سامانه‌های آنلاین است که در دسترس متقاضیان قرار دارد. شما نیز می‌توانید خیلی سریع و بدون اتلاف وقت از طریق همین سامانه بسیاری از خدمات مربوط به خودرو خود را دریافت کنید.

:
:
:
آخرین اخبار