تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۹۴۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
شاهد اقتدار جبهه مقاومت و ضعف صهیونیست‌ها هستیم
شاهد اقتدار جبهه مقاومت و ضعف صهیونیست‌ها هستیم

 امام جمعه آبادان با بیان اینکه آینده رژیم جعلی صهیونیست محکوم به اضمحلال است، گفت: در مقابل صهیونیست‌ها، جبهه محور مقاومت از یمن گرفته تا عراق، سوریه، جنوب لبنان و حماس تشکیل شده است و بدین ترتیب اکنون همه موازنه‌ها تغییر کرده است و شاهد اقتدار اهل حق و جبهه مقاومت و ضعف صهیونیست‌ها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی  با اشاره به جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در فلسطین اظهار کرد: بین حق و باطل همیشه جنگ است و در زمان ما، صهیونیست‌ها مظهر قلدری، جرم و جنگ هستند اما ملت فلسطین چندین دهه است با الگو گرفتن از انقلاب شکوهمند اسلامی، راه مبارزه در مقابل این زورگویان را انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: مردم مظلوم فلسطین با خود می‌گویند زندگی با ذلت که از هر طرف محاصره هستند بهتر است یا اینکه مرگ عزتمند داشته باشند؟ بنابراین هفتم اکتبر عملیات طوفان الاقصی آغاز شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ضربه جبران‌ناپذیری بر پیکر رژیم جعلی صهیونیست وارد کردند و صهیونیست‌ها در پی این عملیات، دچار آسیب‌های مختلفی از جمله امنیتی، سیاسی و هویتی شدند.

امام جمعه آبادان بیان کرد: بعد از حدود ۹ ماه از عملیات طوفان الاقصی، حماس و گروه‌های جهادی با اقتدار کامل ادامه‌دهنده راه خود هستند اما بحران‌های متعددی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیست به وجود آمده است، هر چند آن‌ها در مقابل، با کشتار افراد بیگناه و زنان و کودکان، در جنایت‌های خود سنگ تمام گذاشتند.

وی عنوان کرد: همان گونه که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهبر فقید انقلاب اشاره کردند، آینده رژیم جعلی صهیونیست محکوم به اضمحلال است و در این خصوص، نشانه‌هایی از جمله بحران‌هایی که در رژیم صهیونیستی به وجود آمده است را می‌بینیم.

غبیشاوی گفت: در مقابل صهیونیست‌ها، جبهه محور مقاومت از یمن گرفته تا عراق، سوریه، جنوب لبنان و حماس تشکیل شده است و بدین ترتیب اکنون همه موازنه‌ها تغییر کرده است و شاهد اقتدار اهل حق و جبهه مقاومت و ضعف صهیونیست‌ها هستیم.

وی افزود: شورای امنیت شب گذشته در خصوص غزه آتش‌بس فوری تصویب کرد و صهیونیست‌ها هم مجبور می‌شوند آتش‌بس را قبول کنند، زیرا دچار بحران‌های زیادی شده‌اند و اکنون کابینه نتانیاهو در شرف انحلال است.

امام جمعه آبادان گفت: با وجود درد شدیدی که در رابطه با شهدای غزه و کرانه باختری احساس می‌کنیم اما افق روشن است و ان‌شاءالله نصرت با جبهه حق خواهد بود. رژیم صهیونیستی سال‌ها هزینه‌های سیاسی کرده‌اند تا خود را مظلوم جلوه دهند اما اکنون مردم متوجه شده‌اند این‌ها خود جنایتکارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار