تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۹۴۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال ملاثانی ویترین استعدادهای فوتبال خوزستان

 

استقلال ملاثانی ویترین استعدادهای فوتبال خوزستان

  تیم استقلال آبی پوش ملاثانی ویترین استعدادهای فوتبال خوزستان است.

تیم فوتبال استقلال ملاثانی این هفته یک دیدار حساس مقابل خیبر خرم‌آباد دارد و این بازی برای تیم های مدعی صعود بسیار حساس است. استقلال به منظور آماده سازی برای این بازی مهم، طی روزهای گذشته در یک دیدار دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی یک بر یک رسید. تک گل ملاثانی را جعفر حمیدیان روی پاس گل در عمق علی دهداریان دیگر بازیکن جوان استقلال به ثمر رساند و در سوی مقابل رضا رضایی تک گل نفت را بر روی ضربه پنالتی به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، استقلال ملاثانی پنجشنبه باید به مصاف صدرنشین رقابت ها در یک جدال دارا و ندار از لحاظ مالی صف آرایی کند که چشم دیگر مدعیان به این بازی دوخته شده است.

در جمع بازیکنان استقلال ملاثانی جوانان جویای نامی وجود دارند که چشم انتظار فرصت از سوی کادرفنی هستند تا بتوانند در سه بازی آینده خودنمایی کنند. ملاثانی که از منطقه سقوط فاصله گرفته است، می تواند بازهم به جوانان خود اعتماد کند. 

سورن نیایش، مهیار زارع ،علی دهداریان و مرصاد سلیمانی جزو بازیکنان مستعد رده امید ملاثانی هستند که این هفته‌ها در تمرینات سخت تلاش می‌کنند تا نظر کادرفنی را جلب کنند؛ علی دهداریان مدافع ۲۰ ساله سابق شهرداری ماهشهر یکی از بازیکنانی است که آینده درخشانی را می‌توان برای او متصور شد که در بازی تدارکاتی مقابل نفت مسجدسلیمان هم یک پاس گل داد. بازیکنی که از قد و قامت مناسبی برای یک مدافع بهره می‌برد. البته این بازیکن بومی در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی هم روی نیمکت ذخیره ها حضور داشت ولی فرصت بازی به او نرسید. 

دیگر بازیکن ملاثانی که فرصت خودنمایی پیدا نکرده سورن نیایش ۲۰ ساله است که دروازه‌بان دوم ملاثانی محسوب می‌شود و فصل قبل در ملوان دوران خدمت خود را پشت سر گذاشت و سابقه بازی در تمامی رده های پایه فولادخوزستان را در کارنامه دارد. این بازیکن اهوازی در تمرینات حضور مستمری دارد و از انگیزه فراوانی برای اثبات خود به کادرفنی برخوردار است.

در این بین مهیار زارع و مرصاد سلیمانی دو جوان و مدافع راست استقلال در چندین بازی برای ملاثانی به میدان رفته‌اند. بر این اساس می توان گفت ملاثانی ویترین جوانان با استعداد فوتبال خوزستان است، بازیکنانی که آینده فوتبال این استان خواهند بود. 

:
:
:
آخرین اخبار