تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۹۴۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌کاره شهری دزفول
شهردار دزفول گفت: همه طرح‌های نیمه‌کاره از جمله طرح‌های مهمی مانند برج طاووس، بازارچه قائم، پارکینگ‌های طبقاتی عقیق و نیایش و رستوران بوستان ساحلی علی‌کله پس از سال‌ها وقفه امسال تعیین تکلیف و همچنین اصل بدهی شهرداری دزفول به بانک شهر پرداخت می‌شود.
 

 

تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌کاره شهری دزفولمحمد عتاب‌اهوازی سال جاری را سال فعال کردن طرح‌های نیمه کاره در این شهر دانست و بیان کرد : پیگیری‌های فراوان برای گره گشایی از طرح‌های نیمه کاره به صورت فشرده و شبانه روزی سرانجام در حال ثمر دادن است.

وی با بیان اینکه گره‌گشایی از این طرح‌ها با صرف صد‌ها ساعت پیگیری در تمامی سطوح توسط شورای اسلامی شهر دزفول و شهرداری در حال محقق شدن است، بیان کرد: تسویه اصل بدهی شهرداری دزفول به بانک شهر یکی از اولویت‌های مهم شهرداری در امسال است که تحقق آن موجب خارج شدن از لیست سیاه بانکی می‌شود.

شهردار دزفول با بیان اینکه طرح طاووس و پارکینگ نیایش آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید است، اظهارکرد: طرح طاووس در هفته جاری بر روی سامانه ستاد بارگذاری می‌شود ضمن اینکه طرح نیایش هم اکنون بر روی این سامانه بارگذاری شده و سرمایه‌گذاران خوبی برای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: طرح عقیق نیز تعیین تکلیف شده و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

عتاب‌اهوازی طرح بازارچه قائم را یکی از طرح‌های مهم و بزرگ این شهرداری دانست و گفت: شهرداری تصمیمی برای فروش این طرح ندارد بلکه با استفاده از مشارکت مدنی و طی سه مرحله به دنبال بهره‌برداری از این طرح فاخر است.

وی با بیان اینکه ساماندهی املاک دزفول آغاز شده است، افزود: شهرداری دزفول با توجه به بنیه مالی ضعیف شهروندان در کوی آیت الله مدرس و طالقانی به منظور تشویق ساکنان این کوی برای گرفتن پروانه ساختمانی سهم خدمات این منطقه را از ۲۵ به هشت درصد کاهش داده است.

شهردار دزفول با اشاره به ضعف تجهیزاتی برخی سازمان‌های این شهرداری بیان کرد: تجهیز سازمان آتش نشانی سال‌ها مورد بی توجهی قرار گرفته است و این موجب شده این سازمان از نظر تجهیزات در فقر مطلق باشد.

وی با بیان اینکه سازمان پسماند شهرداری دزفول نیز با توجه به تغییر قوانین بالادست نیازمند خرید ماشین آلات است، افزود: برآورد اولیه برای تجهیز ماشین آلات مورد نیاز سازمان پسماند بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار