تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۹۴۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:
رونق تولید و احیا واحدهای صنعتی راکد از اولویت‌های رییس جمهور شهید بود
رونق تولید و احیا واحدهای صنعتی راکد از اولویت‌های رییس جمهور شهید بود

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: رونق تولید و برگرداندن واحدهای صنعتی راکد به چرخه فعالیت از دغدغه‌ها و اولویت‌های کاری رییس جمهور شهید برای افزایش تولید، اشتغال‌زایی و رفع محرومیت بود.

 علی مهدی‌پور یکشنبه در نشست با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره سه اهواز در محل این شهرک بیان کرد: با روی کار آمدن دولت خدمتگزار سیزدهم در اولین اقدام صدها واحد صنعتی راکد به چرخه ی تولید بازگشتند.

وی با اشاره به سفرهای پر خیر و برکت رییس جمهور شهید به استان خوزستان گفت: هفتم اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور رییس جمهور شهید جشن احیای ۱۶۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان در دزفول برگزار شد.

مهدی‌پور همچنین در بخش دیگری از این نشست بیان کرد: شرکت‌های خدماتی برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی ایجاد و فعالیت دارند.

 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد : شرکت‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی برای تعامل هرچه بیشتر بین تولیدکنندگان و صنعتگران و بهبود شرایط تولید راه‌اندازی شدند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف شرکت‌های خدماتی حفاظت از زیر ساخت‌های شهرک‌ها است بیان کرد: طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی استان با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان مصوب و عملیاتی شده است.

مدیر شرکت خدماتی شهرک شماره سه اهواز همچنین در این نشست گفت: یکی از راه‌های مهم و موثر برای حفظ زیرساخت‌ها و پیش برد طرح‌های عمرانی همکاری هر چه بهتر و بیشتر صنعتگران است.

حسین نقوی افزود: تامین تجهیزات و ایجاد زیرساخت‌های لازم از موارد با اهمیت برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان است.

  در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

۲ هزار واحد صنعتی فعال و ۲ هزار واحد تولیدی در دست ساخت در استان وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار