تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۹۴۰۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری :
شهادت آیت‌الله رئیسی کارآمدی نظام را برای مردم ملموس کرد
شهادت آیت‌الله رئیسی کارآمدی نظام را برای مردم ملموس کرد

  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت آیت الله رئیسی ضمن خنثی کردن توطئه های دشمن، خدمات ارزنده و کارآمدی نظام اسلامی را برای ملت شریف ایران ملموس کرد.

 آیت الله محسن حیدری روز یکشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همرهانش با حضور جمعی از مسئولان استان و میهمانانی از کشور عراق در اتاق بازرگانی اهواز اظهار کرد: شهدا به پیمان الهی وفادار بودند و در طول دوران زندگی و خدمت خود شهدا گونه زندگی کردند در حالی که شاید بسیازی از افراد نتوانند این از خودگذشتگی را از خود نشان دهند.

وی افزود: شهدا خیر و برکات نامحدودی برای جامعه دارند و برای جامعه امید به زندگی، استقامت و پایداری، وحدت در بین امت اسلامی و اتحاد و همدلی را به ارمغان آوردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی و همراهانش از برجسته ترین افرادی بودند که برای خدمت به مردم لحظه ای از کوشش دریغ نکردند و شهادت پاداش الهی به این بزرگان تاریخ بود.

آیت الله حیدری بیان کرد: تمامی کتب شهید آیت الله بهشتی پس از شهادت ایشان در جامعه نشر حداکثری داشت که تاثیر بسزایی در اسلام‌شناسی و ایران شناسی در نسل‌های آینده داشت.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در زمان حیات و پس از شهادت تاثیر بسزایی در جامعه اسلامی داشت و این برکت خون شهدا است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید آیت الله رئیسی، شهید آیت‌الله بهشتی را برای ما تداعی کرد.

وی بیان کرد: توطئه های متعددی از سوی دشمن برای تخریب شخصیت آیت الله رئیسی و دولت ایشان از روش های مختلف صورت گرفت و از آنجا که رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط است شاید امر طبیعی باشد.

آیت الله حیدری اظهار کرد: آمریکا در آستانه افول است و توطئه های فراوانی را علیه نظام اسلامی ما تدارک دیده و هدف اصلی دشمنان زیر سوال بردن کارآمدی نظام است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با معرفی تعداد اندکی مسئول ناکارآمد و مفسد تمامی نظام را زیر سوال می برد و سلامتی و پاکدستی‌ مسئولان و خدمات ارزنده ای که تاکنون صورت گرفته را نادیده می گیرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سفرهای متعدد آیت الله رئیسی به استان ها و بخصوص به خوزستان حتی در روزهای تعطیل، احیای بیش از هشت هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل در سطح کشور و ایجاد زیرساخت های مناسب در خوزستان با اجرای طرح های موثر اقتصادی تنها بخشی از خدمات ارزنده ایشان برای نسل کنونی و نسل‌های آینده بود.

شهید آیت الله رییسی قضاوت شد اما قضاوت نکرد

نایب رئیس و فرمانده بسیج اتاق بازرگانی اهواز نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان، گفت: خدمات ارزنده دولت سیزدهم در کشور و بخصوص در استان ویژه خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست.

شهلا عموری افزود: آیت الله رئیسی همواره استان خوزستان را به صورت ویژه می دیدند و بارها برای رفع مشکلات استان و احیای صنایع و رشد اشتغال به این استان سفر کردند.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه ما در توصیف شهید جمهور می فرمایند که شهید آیت الله رئیسی خستگی نمی شناخت و در این حادثه تلخ، ملت ایران خدمتگذاری صمیمی، مخلص و با ارزش را از دست داد و آزردگی‌های برخی‌ها نیز هیچگاه مانع تلاش شبانه روزی ایشان نشد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اهواز جلوگیری از سرمایه ملی را اولویت شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: تلاش ویژه رئیس جمهور شهید برای حمایت از واحدهای تولیدی نشان داد که ایشان به امنیت اقتصادی در سایه تولید معتقد است؛ برای ایشان اتمام طرح‌های دولت‌های قبل اهمیت داشت بدون اینکه شخص خاصی را از دولت های قبل قضاوت کند اما خود قضاوت شد.

صداقت در گفتار یکی از شاخصه‌های بارز شهید آیت الله رئیسی بود

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان فرمانده بسیج اصناف خوزستان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت گفت: دشمنان سرلشکر شهید سلیمانی را شهید کردند و به خیال خود ضربه سنگینی به انقلاب و نظام وارد کرده‌اند اما در واقع پس از شهادت ایشان، هزاران حاج قاسم در جامعه اسلامی رشد کرد و تیر خلاصی بر پیکره دشمن بود.

سرهنگ پاسدار طباطبایی افزود: دشمن نمی دانست که کشورهای مسلمان و مسلمانان جهان در هر نقطه ای که باشند عزت خود را حفظ می‌کنند و همین موضوع تشکیل جبهه مقاومت اسلامی را رقم زد.

وی ادامه داد: در آیات قران و احادیث بزرگان آمده است: اخلاص در عمل به انسان عزت می‌دهد و اگر امروز رئیس جمهور شهیدمان به چنین جایگاه و عزت بالایی رسیدند تنها از روی اخلاص ایشان بود و این در حالی است که برخی ها گمان می کردند آیت الله رئیسی به دلیل مشکلات اقتصادی کشور محبوبیت لازم را در جامعه ندارد.

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان بیان کرد: آیت الله رئیسی هرچه در توان داشت برای رضای خدا و ملت شریف ایران بکار گرفت و در نهایت به همراه هفت تن دیگر از خوبان عالم، بزرگترین پاداش الهی را دریافت کرد.

وی گفت: صداقت در گفتار نیز یکی دیگر از شاخصه های بارز شهید آیت الله رئیسی بود که به ایشان عزت و جایگاه والایی داد.

سرهنگ پاسدار طباطبایی یادآور شد: شهید امیرعبداللهیان نیز در حوزه دیپلماسی یکی از نخبگان و دانشمندان کشور بود که شخصیت، رفتار و منش این شهید والامقام تا آخرین روز از فعالیت خود در تاریخ ماندگار شد.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با حضور ابراهیم صالح محمد سرکنسولگری عراق در ایران، محمد راضی جلالی معاون استاندار خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان استان در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار