تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۹۴۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون ‌استاندار خوزستان:
کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در دولت سیزدهم پروژه‌های مهم و بزرگی به بهره‌برداری رسیده و یا در حال انجام است.

محمد خانچی در سومین جلسه شورای فنی استان که امروز ۶ خردادماه در محل این معاونت برگزار شد، با اشاره به فرمایش شهید آیت الله رئیسی در آخرین سفرشان در خصوص تبدیل استان خوزستان به کارگاه عظیم سازندگی به اهمیت نظارت و بررسی به موقع پروژه‌های عمرانی استان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم پروژه‌های مهم و بزرگی به بهره‌برداری رسیده و یا در حال انجام است.

وی افزود: هیچ شهر و روستایی در استان وجود ندارد که در آن شاهد انجام عملیات عمرانی نباشیم و در این زمینه باید کارگروه نظارت شورای فنی با سرعت و دقت نظارت بر این پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار داده و گزارش آخرین وضعیت را به شورای فنی ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت کیفیت و سرعت انجام پروژه‌های عمرانی عنوان کرد: در بحث انجام پروژه‌ها هم کیفیت و هم سرعت انجام پروژه‌ها برای ما اهمیت خاصی دارد و هر دو مکمل هم هستند و هر کدام به درستی انجام نشود موجب رنجش خاطر و بی اعتمادی هم استانی‌ها می‌شود و در این زمینه با هیچ کسی عهد اخوت نبسته‌ایم و هرگونه قصور در این خصوص گناه نابخشودنی است.

در این جلسه گزارش کارگروه نظارت شورای فنی در خصوص پروژه‌های فاضلاب بلوار امام رضا منطقه کیانشهر اهواز و همچنین وضعیت بلوک‌های مسکن مهر شهرک امام رضا(ع) شهرستان مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار