تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۹۴۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۱ سارق مسلح در شادگان دستگیر شدند
۱۱ سارق مسلح در شادگان دستگیر شدند

  فرماندار شادگان گفت: ۱۱ سارق مسلح در راستای طرح امنیت اجتماعی با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی دستگیر شدند.

جمال صالح‌زاده اظهار کرد: در راستای اجرای ارتقای امنیت اجتماعی و طرح امنیت محله محور و برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان سرکرده سارقان مسلح حرفه‌ای احشام به همراه ۱۰ همدست وی که چندین مرحله از شهرستان شادگان و شهرستان‌های مجاور اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: با هماهنگی اعضای شورای تامین شهرستان در جهت حفاظت از سرمایه ملی کشور، برخورد با صیادان و شکارچیان غیر مجاز در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفت که در این راستا ۱۰ دستگاه موتور برق غیرمجاز کشف و ضبط و سه شکارچی دستگیر شدند.

فرماندار شادگان گفت: همچنین در اجرای این طرح و پس از تحقیقات و هماهنگی های اداره اطلاعات، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، ۱۴ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی و در طرح برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مشروبات الکلی ۴۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و ۱۳۷ بطری خالی مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط شد.

صالح‌زاده بیان کرد: امنیت، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و پلیس و نیروهای امنیتی با افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: برخورد قاطع وجدی با مخلفان نظم و امنیت در دستور کار این فرماندهی بوده و طرح امنیت محله محور تا اطلاع ثانوی در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار