تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۹۴۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش استان:
اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه ورزش خوزستان کم سابقه و بی‌نظیر بود
اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه ورزش خوزستان کم سابقه و بی‌نظیر بود

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی، آیت الله رئیسی را یک شخصیت همیشه در میدان، خستگی ناپذیر و دغدغه مند مشاهده می‌کردند، گفت: مردم خوزستان به ویژه جامعه ورزش و جوانان استان نباید اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رئیسی و دولت ایشان را در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت ورزش استان فراموش کنند.

حمید بنی تمیم با تسلیت مجدد بابت شهادت رییس جمهور و همراه ایشان، با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در حوزه عمرانی در سه سال دولت آیت الله رئیسی، اظهارکرد: پیشرفت فیزیکی پروژه های ورزشی در دولت آیت الله رئیسی سرعت و شتاب بیشتری گرفت‌ و به شکل بی سابقه‌ای با افتتاح و بهره برداری از پروژه های ورزشی عمرانی روبه‌رو بودیم.

او ادامه داد: پروژه های مهمی در ورزش خوزستان سال ها بر زمین مانده بود که در دولت جدید و سه سال اخیر فعال شدند و به بهره برداری رسیدند که از جمله این پروژه ها می توان به افتتاح و بهره‌برداری از ورزشگاه شهید مجدیان دزفول، استخر رامشیر، سالن ورزشی چند منظوره حمیدیه، سالن سه قلوی شهید سروندی اندیمشک، سالن تمرینی شهرستان ایذه، زمین های چمن مصنوعی ابعاد بزرگ خرمشهر، شهید قربانی اهواز، بوارده جنوبی آبادان، سالن چند منظوره هویزه، بهره برداری از استخر شهرستان شوش و... دهه پروژه شاخص دیگر اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه ورزش خوزستان کم سابقه و بی‌نظیر بود، عنوان کرد: برخی از این پروژه ها بیش از یک دهه بر زمین مانده و عملا غیرفعال و بدون پیشرفت فیزیکی بودند که با حمایت های دولت آیت الله رئیسی افتتاح و تقدیم به مردم خوزستان شد.

او تصریح کرد: تعداد زیادی از پروژه های شاخص و مهم ورزش استان هم سالها راکد بودند که با حمایت دولت ایشان و تزریق اعتبارات صورت گرفته در سه سال گذشته، اکنون با پیشرفت های فیزیکی بالای ۷۰ و ۸۰ درصد به زمان بهره برداری نزدیک می شوند که از جمله آن ها سالن و خانه کشتی شهرستان ایذه و اندیمشک، چندین خوابگاه ورزشی و استخر در شهرستان های استان اشاره کرد.

بنی تمیم با اشاره به اقدامات بی سابقه عمرانی حوزه ورزش در عمر سه ساله دولت آیت الله رئیسی در خوزستان نیز گفت: مجموع در حوزه توسعه زیر ساخت ها و پروژه های عمرانی ورزش بیش از ۲۲۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان طی سه سال گذشته به بهره برداری رسید که این عدد افتتاح و بهره برداری در این بازه زمانی بی سابقه و بی نظیر بود.

وی با اشاره به سایر اقدامات و حمایت‌های انجام شده از ورزش استان در سه سال دولت رئیس جمهور مغتنم و مردمی، افزود: در حوزه تزریق اعتبارات و تجهیز سخت افزاری ورزش و جوانان استان رشد و جهش قابل ملاحضه ای را شاهد بودیم به نوعی که در تخصص کمک‌های مالی به هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد، حمایت از قهرمانان و خرید تجهیزات در دولت جدید و سه سال گذشته اتفاقات چشمگیری رخ داد و هر ساله رشد محسوسی شاهد بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به تأکیدات آیت الله رئیسی در تدوین طرح آمایش سرزمینی ورزش نیز گفت: یکی از اقداماتی که آیت الله رئیسی در ورزش به آن تاکید داشتند، سند آمایش سرزمینی ورزش بود که می تواند بخش بزرگی از چالش های ورزشی استان ها را مرتفع کند.

او ادامه داد: پیشرفت این طرح در دوره آیت الله رئیسی و با تلاش و پیگیری مقام عالی وزارت به خوبی پیش رفت و در استان خوزستان گام های موثری برای آن برداشته شد و امیدوارم با تدوین و اجرای این طرح، سند افتخاری برای ورزش کشور از این شهید بزرگوار به یادگار بماند.

بنی تمیم در پایان گفت: مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری برای حل مشکلات مردم مثال زدنی و الهام بخش بود و درگذشت شهادت گونه ایشان ضایعه‌ای جبران‌ ناپذیری برای کشورمان است. از خداوند متعال برای روح ایشان آرامش ابدی مسئلت داریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار