تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۹۳۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
بازسازی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول در دستور کار است
بازسازی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول در دستور کار است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: بازسازی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته است. 

مجید منادی روز جمعه در حاشیه برپایی میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مصلای امام علی(ع) دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه فنی و مهندسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهران به دزفول آمده و حسب دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موارد مورد نیاز برای بازسازی را در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول احصا کرده‌اند.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول رخ داده و این مجتمع که از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان خوزستان به شمار می‌آید مورد استفاده علاقه‌مندان و فرهنگ دوستان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این مجتمع دچار کم توجهی شده بود، گفت: مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول اکنون به وضعیت خوبی رسیده و خیلی از مسائل آن برطرف شده‌است.

دزفول نماد و الگوی مقاومت است

منادی همچنین با گرامی‌داشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول اظهار کرد: این افتخار خوزستان است که هرگاه یادی از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان، ضد انقلاب و کسانی که نگاه سوء به نظام، انقلاب و کشور دارند می شود، نام مردم خوزستان به ویژه خرمشهر، آبادان و دزفول بر زبان می‌آید.

وی افزود: دزفول در دوران دفاع مقدس زیر بمباران ناجوانمردانه رژیم بعث عراق با حمایت تمام ابرقدرت‌های ظالم قرار داشت ولی مردم این شهر با فرهنگ ولایی و انقلابی مقاومت کردند و به نماد و الگوی مقاومت تبدیل شدند.

یادواره شهدای هنرمند دزفول برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه نام مقاومت و پایداری با مردم دزفول عجین شده است، گفت: اغلب برنامه‌های فرهنگی و آیین‌ها و جشن‌های چهارم خرداد به احترام شهدای خدمت لغو شد چراکه مردم امروز درگیر عزاداری‌ها و گرامی‌داشت یاد شهدا هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه فضای فرهنگی و اجتماعی کشور متاثر از شهادت رییس جمهور شهید و هیات همراه است، بار دیگر فرهنگ ایثار و شهادت برای خدمت به مردم احیا شده است.

منادی اظهار کرد: با توجه به درخواست مردم برای تبدیل برنامه‌های چهارم خرداد به یادواره و شب شعر، برگزاری یادواره شهیدان هنرمند دزفول و همچنین رونمایی از کتاب شهدای هنرمند این شهرستان به زودی برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار