تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۲۹۳۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دومین سالگرد ریزش ساختمان متروپل و حضور رییس جمهور فقید در آبادان
 
 

 حضور در میان مردم یکی از خصوصیت های بارز شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان بود و مردم آبادان بخوبی حضور وی را در چند روز بعد از ریزش ساختمان متروپل در محل حادثه به یاد دارند.

 بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ در حوالی ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به طور ناگهانی فرو ریخت و که در این حادثه ۴۳ نفر فوت و ۳۷ نیز مصدوم شدند.

شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حالی روز جمعه سیزدهم خرداد ۱۴۰۱ در محل حادثه متروپل حضور یافت که بلافاصله پس از پایان سفر استانی به آذربایجان شرقی، به آبادان سفر کرد.

وی بدون اطلاع قبلی و سرزده با سفر به آبادان روند آواربرداری ساختمان متروپل را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

شهید خدمت سیزدهم خرداد ۱۴۰۱ پس از بازدید از ویرانه متروپل در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه آواربرداری قرار گرفت.


آیت الله رئیسی همچنین در منزل تعدادی از خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این حادثه از دست دادند، حضور یافت و با قرائت فاتحه، با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

وی در این بازدید با تعدادی از کسبه حاضر در محل گفت‌وگو کرد و تعدادی از مردم نیز در این دیدار مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

رییس جمهور فقید، سپس برای ابراز همدردی به منزل خانواده جلیلیان که چهار نفر از آنها در حادثه متروپل جان خود را از دست دادند؛ حضور یافت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار