تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۹۲۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شروع عملیات اجرایی طرح تقویت فشار و پایداری آب در مناطق جنوبی کوت عبدالله و روستای کوت سید صالح

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از شروع عملیات اجرایی طرح تقویت فشار و پایداری آب مناطق جنوبی کوت عبدالله و روستای کوت سید صالح خبر داد.

صابر علیدادی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز ظهار داشت: اولویت شرکت آب و فاضلاب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و روستائیان هست و مسئله تامین آب پایدار و با کیفیت خط قرمز است.

وی افزود: در راستای تامین آب پایدار از لحاظ کمی و کیفی در شهرستان کارون و روستاهای اطراف برای کوتاه مدت در کوت نواصر، کوت سید صالح، پروژه ای شامل یک هزار و 500 متر خط انتقال آب، احداث ایستگاه پمپاژ و اورهال فیلتراسیون تاسیسات برای تامین آب و بهبود کیفیت آن تعریف شده است.

وی در ادامه افزود: این پروژه خط لوله علاوه بر آبگیر آب حیات، کارون و صنایع فولاد با چهارمین محل برای تامین آب شهرستان کارون برای میان مدت است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه بلند مدت پایدار سازی تامین آب شرب اهواز خاطر نشان کرد: تکمیل #طرح_غدیر در شهرستان #اهواز و تصفیه خانه مهم کوت امیر برای کل شهر اهواز،کارون، #باوی و #حمیدیه از اهداف بلند مدت است.

علیدادی تصریح کرد: فاز اول این پروژه به طول ۳ کیلومتر از کوت سید صالح تا میدان هادی آباد انجام شده است و در فاز دوم ۱۵۰۰ خط انتقال از تصفیه خانه جنگیه تا کوت سید صالح در مدت زمان ۴ ماه اجرایی می شود که جمعیت تحت پوشش این طرح ۱۰ هزار نفر و با اعتبار ۱۲ میلیارد در فاز اول و دوم اجرایی می شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار