تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۹۰۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم باشکوه تشییع روحانی به قتل رسیده در بندرماهشهر


مراسم باشکوه تشییع روحانی به قتل رسیده در بندرماهشهر با حضور علما،مسوولان و آحاد مردم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر حجت الاسلام محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خورستان در مراسم تشییع مرحوم حمزه اکرمی اظهار کرد: از دستگاه های امنیتی و انتظامی استان و شهرستان بابت پیگیری فوری این موضوع مهم تشکر کرده و امیدواریم با عاملان اینگونه اقدامات شرورانه، خصوصا قاتل مرحوم حمزه اکرمی برخورد قاطع شود.
حجت الاسلام جاسم عبادی امام جمعه بندرامام خمینی(ره) در خصوص اخلاق این مرحوم بیان داشت: حمزه اکرمی به عنوان یک اساتید فرهیخته و برجسته حوزه علمیه بندرماهشهر در منطقه شناخته شده بود.امام جمعه بندرامام خمینی(ره) افزود: حمزه اکرمی زندگی خود را صرف تحصیل، تدریس و فعالیت های علمی به عنوان معاون پژوهشی حوزه علمیه بندرماهشهر کرده و در این مسیر رتبه های علمی استانی نیز کسب کرده است. خوش اخلاقی، مردم داری و ساده زیستی، وی را الگوی سایر طلبه ها حوزه قرار داده، بگونه ای که همچون برادر، مشاور و سنگ صبور آنان بود.
عباس اکرمی برادر مرحوم در خصوص زندگی شخصی وی بیان کرد: حمزه برای خانواده یک سنگ صبور و مرحم دردی بود. این مصیبت به این شیوه شرورانه داغی بزرگ بر دل همه ما قرار داد.عباس اکرمی خاطرنشان کرد: مرحوم دارای ۳ فرزند که کوچکترین آن یک دختر ۳ ساله است. از جمله خصوصیات اخلاقی وی احترام بسیار زیاد به خانواده، اطرفیان و خصوصا همسر خود را می توان اشاره کرد.برادر مرحوم حمزه اکرمی در خصوص دارایی وی گفت: تمام دارایی حمزه یک واحد آپارتمان که از طریق ارث پدری و همین خودرویی که در کنار فعالیت حوزوی برای امرار معاش از آن استفاده می کرد بود. برادرمان بیشتر درآمد خود را صرف امورات خیرخواهانه می کرد.
حجت الاسلام ناصر اکبری پسر عموی مرحوم در خصوص شخصیت وی بیان کرد: حمزه اکرمی پهلوانانه زندگی کرد. وی یک انسان خیرخواه و مردم دار بود که جدای از انجام امورات خیرانه، بصورت مستمر در مشکلات عمومی شهر همچون سیل و آبگرفتی، کرونا و سایر موارد فعالیت گسترده ای داشت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار