تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۸۸۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همه چیز درباره خرید اکانت تریدینگ ویو ، بهترین نرم افزار تحلیل بازارهای مالی

اکانت پرمیوم (Premium) پیشرفتهترین اکانت تریدینگ ویو اکانت پرمیوم است و شما میتوانید با خرید اکانت تریدینگ ویو از امکانات این اکانت بهرهمند شوید. این وب سایت چهار نوع اکانت با چهار سطح دسترسی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که یکی از این اکانتها رایگان و اکانت تریال بوده و سه اکانت دیگر نیاز به پرداخت ماهانه یا سالانه دارند. ماهانه معادل 29.95 دلار است و سالانه معادل 299 دلار میباشد. اکانتی که اشتراکش تمام شده یا در حال تمام شدن است. ما داستان آنها را شنیدهایم و از اعضایی که این مسائل را تجربه کردهاند دلجویی کرده ایم. هریک از این اکانتها از پشتیبانی و امکانات متفاوتی برخوردار بوده و هزینه آنها نیز متناسب با این امکانات تعیین میشود. با توجه به استایل تریدینگ یا سرمایهگذاری هر فرد میتواند متناسب با نیازهای خود پلن مناسب را انتخاب کند؛ برای مثال درباره بیشتر افرادی که به کار سرمایهگذاری میپردازند، اکانت رایگان یا تریال جوابگوی نیازهای این افراد خواهد بود.
شما با خرید اکانت Tradingview می توانید خدمات موجود را در قالب سایت و یا به صورت اپلیکیشن بر روی موبایل خود و یا پلتفرم های مناسب داشته باشید. این سرویس میتواند بر روی سیستم عامل ویندوز، مکینتاش یا لینوکس اجرا شود و توسط دستگاههای iPhone، Android و Blackberry پشتیبانی میشود. همچنین میتوان از این ابزار برای تست کردن استراتژیهای معاملاتی استفاده کرد. شما میتوانید به هر یک از این گروهها که دوست دارید وصل شوید و از اطلاعات دیگران استفاده کنید. با توجه به این که قیمت بالای این مقدار است، معامله از نوع «Limit» است و با رسیدن قیمت به 157 دلار معامله ما آغاز میشود. اکانت پرمیوم همچنین با در بر داشتن بیش از ۲۰۰۰۰ نمودار میلهای قابل دسترس درخصوص تاریخچه زمانی که دو برابر تعداد این نمودارها در اکانت های پرو و پرو پلاس است، گزینهای ایده آل برای بک تستینگ استراتژیهای تریدینگ در نظر گرفته میشود. در مقایسه اکانت پرو و پرمیوم تریدینگ ویو باید بگوییم اکانت پرمیوم بهترین گزینه برای تریدرهای فعال و تحلیلگران کارکشته بازار است که میخواهند زمان طولانیتری را وقف این کار کنند.


اکانت خریداری شده قابل تمدید میباشد و بعضی اطلاعات از جمله چارت ها، 50 تا 70 الرت آخر، تمپلیت ها و… با خرید TradingView پرمیوم در کدام ابزار اطلاعات و آمار های روزانه و حت ساعت به ساعت تمام بازار ها در اخیتار شما قرار می گیرد؟ انتخاب میان پلنهای مختلف اکانتهای تریدینگ ویو به کاربرد مورد نظر شما و قابلیتهای مورد نیازتان بهعنوان یک تریدر یا سرمایهگذار بستگی خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم تفاوت اکانتهای تریدینگ ویو را برای شما شرح دهیم؛ پس با ما همراه باشید. اکانتهای تریدینگ ویو انواع مختلفی دارند. خرید اکانت تریدینگ ویو برای کسانی که در بازارهای مالی مشغول به کار هستند یک ضرورت است. یکی از امکاناتی که سایت تریدینگ ویو برای شما فراهم کرده این هست که می تونین نمودارهای ارزهای دیجیتال مورد نظرتون رو در اختیار داشته باشین. شما با خرید اکانت پرمیوم از بالاترین سطح دسترسی به پلتفرم تریدینگ ویو برخوردار خواهید شد و دسترسی کامل به امکانات و کارکردهای این پکیج خواهید داشت. این پلتفرم را بنیانگذاران نرمافزار چارتینگ (MultiCharts) عرضهکردهاند و بر آن هستند که همه کارکردهای یک ابزار دسکتاپ حرفهای چارتینگ را در عین سرعت و پرتابل بودن در بستر وب در اختیار کاربران خود قرار دهند. ارزسنج یکی از سایت هایی هست که خدمات زیادی رو در حوزه ارزهای دیجیتال برای کاربران ارائه می کنه. به علاوه جامعه رو به گسترش تریدینگ ویو امکان اکتشاف و به اشتراکگذاری ایدهها، اندیکاتورها و استراتژیهای خودکار تریدینگ را میسر میکند. نسخه پرمیوم تریدینگ ویو دسترسی به تمامی امکانات و قابلیتهای این پلتفرم را ممکن میکند.

تریدوین یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش اکانت پریمیوم با بیش از 3 سال سابقه درخشان است که با ایجاد شرایطی آسان و امن، امکان خرید اکانت و دسترسی تمامی پلن های تریدینگ ویو را برای ایرانیان فراهم کرده است . اپلیکیشن تریدینگ ویو در Google play و App store موجود است، که در صورت نیاز میتونید اون رو بر روی گوشی خودتون نصب کنید.
در ابتدا باید توضیح مختصری در رابطه با این ابزار کارآمد خدمت شما ارائه کنیم تا بهترین گزینه که همان خرید تریدینگ ویو پرمیوم اصلی است را انتخاب کنید. دسترسی هرچه بیشتر به تحلیلها و اندیکاتورها نیز از ویژگیهای دیگر آن است که با خرید اکانت تریدینگ ویو پرمیوم میسر میشود. ابزارهایی که در تریدینگ ویو برای کاربران و تریدرها فراهم شده است بسیار هوشمند و پیشرفتهتر از پلتفرمهای مشابه است. نحوه خرید حساب تریدینگ ویو در تریدوین کار بسیار سادهای است و تنها کاری که شما عزیزان برای خرید اکانت اصلی باید انجام دهید، پرداخت مبلغ مشخص شده می باشد. تریدینگ ویو پریمیوم امکانات بسیار بیشتری از سایر اکانتها داشته که بعد از خرید میتوانید از تمام مزایای آن استفاده کنید.

وقتی شما وارد فضا و شرایط کاری در یک پوزیشن خاص از سرمایه گذاری مانند بازار سهام شدید، باید به ابزار آن نیز دسترسی داشته باشید و با بهره بردن از این ابزار، امکان رشد و موفقیت خود را چندین و چند برابر کنید. تخصصی بودن تریدینگ ویو نباید باعث شود نگرانی سختی کار با این پلتفرم باشید. با داشتن تریدینگ ویو پرمیوم بسیاری از زمان خود را ذخیره می کنید و به این ترتیب از رقبای خود جلو می زنید. تریدینگ ویو یک سایت اشتراکی است که ابتدا باید در آن ثبت نام کنید و سپس از طریق درگاه های بین المللی و پرداخت ارزی اشتراک پرمیوم آن را تهیه کنید.

تریدینگ ویو (TradingView) یکی از ابزارهای مهم و کاربردی برای تحلیل بازارهای جهانی است که اطلاعات بسیاری را به صورت آنلاین و تحت وب در اختیار تحلیلگران قرار میدهد. اطلاعات تریدینگ ویو به قدری تخصصی است که افراد خبره و صاحب نام در این حوزه می توانند براحتی اعتماد کنند و از نمودار های این ابزار استفاده کنند. استفاده از تریدینگ ویو کار سختی نیست. دسترسیهای اکانت پرو کمی از اکانت معمولی و رایگان بالاتر است و معاملهگر دست بازتری برای انتخاب خواهد داشت. سپس از میان طرحهای مختلف تریدینگ ویو، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب پلن اشتراکی از گذر شاپ اقدام به خرید اکانت کنید. پلن پرو (Pro) فقط با مدت زمان 1 ساله موجود میباشد. امروز با خرید اکانت تریدینگ ویو با یک کلیک هر چند نموداری که بخواهید در حالت مقایسه ای برای شما نمایش داده می شود و همزمان اطلاعات چندین نمودار در حالت بررسی و مقایسه قرار می گیرد. اگر شما با بازار های مالی و سرمایه گذاری آشنا باشید به خوبی می دانید در معامله برد و سود بیشتر با شخصی است که اطلاعات بیشتر و کامل تری دارد؛ ابزار تریدینگ ویو به طور تخصصی همین کار را برای شما انجام می دهد: اطلاعات بیشتر و بیشتر! اگر بتازگی با این تحلیل گر قدرتمند آشنا شده اید در ادامه با ما همراه باشید تا تمام امکانات آن را بررسی کنیم و بگوییم چرا در مدت زمان کمی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

:
:
:
آخرین اخبار