تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۸۷۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیفی عجیب در باشگاه فولاد خوزستان/ کسی هم پاسخگو نیست!
بلاتکلیفی عجیب در باشگاه فولاد خوزستان/ کسی هم پاسخگو نیست!

تیم فوتبال فولاد خوزستان شرایط نگران‌کننده‌ای را در تعطیلات نیم‌فصل پشت سر می‌گذارد.

 تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ برتر شرایط نامطلوبی داشت به‌طوری‌که هواداران این تیم بیش از هر زمان دیگری نگران وضعیت سرانجام تیم‌شان در پایان فصل جاری بودند، اما با تعویض سرمربی و آمدن مارتینز اسپانیایی اوضاع کمی بهبود یافت اما روند تیم و نتایج به دست آمده نتوانست نگرانی‌ها را برطرف کند.

حدود یک ماه پیش بود که مدیریت کارخانه فولاد خوزستان تصمیم در ایجاد تغییرات مدیریتی در باشگاه گرفت. دو عضو هیات مدیره یعنی احمدی و رادکیا از سمت خود کنارگیری کرده و در تصمیمی ناگهانی بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

این در حالی بود که ابتدا نام بهرام رضاییان به‌عنوان مدیرعامل روی خروجی سایت‌ها رفت اما پس از چند دقیقه عنوان وی به سرپرست مدیرعاملی تغییر کرد و در واقع خبر اصلاح شد.

حالا یک ماه از انتخاب رضاییان می‌گذرد و هنوز حکم وی سرپرستی است، موضوعی که باعث ایجاد شائبه در این خصوص شده؛ از آنجایی که بهرام رضاییان کارمند رسمی وزارت نفت است حضور وی به‌عنوان مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره در باشگاه فولاد که یک شرکت سهامی خاص محسوب می‌شود، منع قانونی دارد. مگر این که رضاییان بتواند از وزارت نفت مرخصی یا ماموریت بگیرد که تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

تا این لحظه سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد نه در دفتر این باشگاه در اهواز، بلکه اکثر روزها در تهران حضور داشته و به جز جذب احسان پهلوان هنوز خرید قطعی دیگری نداشته است که البته نباید از تاثیر نحوه بستن قراردادها در ابتدای فصل غافل شد.

با توجه به این که مارتینز اسپانیایی بارها اصلاح شرایط تیمش را به آماده سازی و نقل و انتقالات نیم‌فصل منوط می‌دانست، باید منتظر ماند و دید شرایط موجود وضعیت فولاد را برای نیم‌فصل دوم چگونه رقم می‌زند.

لازم به ذکر است موضوعات مطرح شده توسط خبرنگار تسنیم از سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان و مدیر حقوقی باشگاه پیگیری شد اما هیچگونه پاسخی از مدیران مربوطه دریافت نشدـ

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار