تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۸۵۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد خوزستان - نساجی مازندران؛ تقابل قرمزهای جنوب و شمال ایران
 تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نساجی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که ۲ تیم برای بهبود وضعیت خود در جدول، به سه امتیاز بازی نیاز مبرمی دارند.

  تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نساجی در شرایطی از هفته پانزدهم لیگ برتر به دیدار هم می‌روند که هر ۲ تیم در انتهای جدول حضور دارند، تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت مارتینز اسپانیایی نتایجی دور از انتظار کسب کرده و ادامه این روند چندان به مذاق هوادارانش خوشایند نیست. این تیم خوزستانی در حالی به دیدار نساجی می‌رود که تیم رقیب در هفته گذشته در برابر میهمان خود تیم هوادار متوقف شد.

شاگردان مارتینز در چند هفته گذشته با کسب نتایج نه چندان مناسب برابر حریفان، همچنان در انتهای جدول قرار داشته و در صورتی که مقابل نساجی امتیاز از دست دهند، زنگ خطر برای فولادی‌ها احساس می‌شود هر چند کار سختی برابر حریف شمالی خود پیش‌رو خواهند داشت.

تیم فولاد خوزستان پس از سه تساوی اخیر خود امیدوار است در هفته پانزدهم رقابت‌ها به برتری برسد و سه امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه کرده و جای تیم هوادار را در رده یازدهم بگیرد همچنین پایان خوشی در نیم فصل اول رقابت‌ها داشته باشند.

سرخپوشان خوزستانی که چند هفته دشوار را پشت سر گذاشتند این هفته نیز آزمون نه چندان سختی پیش‌رو داشته و باید به مصاف تیم بحران زده نساجی بروند، شاگردان مارتینز که در چهار بازی‌ گذشته نتوانستند برابر حریفان به برتری برسد برابر نساجی به دنبال جبران بوده تا دل هواداران خود را بار دیگر به دست بیاورند.

جنگ اصلی این بازی را می‌توان در خط تهاجمی پیش‌بینی کرد جایی که ۲ تیم از مهاجمان توانمند و تکنیکی بهره می‌برند که هر کدام از این بازیکنان جزو خوب‌های لیگ به شمار می‌روند؛ بی شک ساسان انصاری و منشا در ترکیب فولاد خوزستان روز راحتی برابر حسین زامهران و علا عباس نخواهند داشت.

فولاد خوزستان با سه برد، سه تساوی و هشت باخت و با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب چهارمین پیروزی این فصل خود است تا در جدول رده بندی صعود داشته باشد.

در آن سوی میدان نیز قرمزپوشان نساجی نیز با ۲ برد، چهار تساوی و هشت باخت با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند و به دنبال کسب سومین پیروزی فصل هستند تا جایگاه شان را در جدول ۲ پله ارتقاء دهند.

فولادی‌ها در این فصل خیلی آسان گل می‌خورند و در آن سو نیز مهاجمان نساجی، فرصت‌طلب بوده و از تجربه بالایی برخوردار هستند اما انگیزه برخی از بازیکنان ۲ تیم در مقابل تیم سابق‌شان قطعا زیبایی بازی را دوچندان می‌کند.

در سوی مقابل تیم نساجی در خط دفاعی شرایط خوبی نداشته و مهاجمان سرشناس فولاد می‌توانند از سد آنها عبور کرده‌ و دروازه حریف را باز کنند.

تقابل مارتینز و آل کاراس ۲ مربی اسپانیایی که زمانی در لالیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند، از دیدنی‌های این دیدار خواهد بود.

بر اساس این گزارش دیدار تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار