تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۸۵۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی انواع ماسک صورت و اسکراب بدن فریمن
 
 ماسک‌ها و اسکراب های فریمن که برای هر نوع پوستی ساخته می‌شوند و از ترکیبات متنوع و مخصوص به خود برخوردار می‌باشند که علاوه بر ایجاد شفافیت و روشنی در پوست، با نوع ساخت منحصر به فرد خود در از بین رفتن چین و چروک‌های پوستی، لک‌های پوستی، آکنه و جوش‌های صورت و... بسیار مؤثر هستند، در اینجا قرار است به معرفی انواع ماسک صورت و اسکراب بدن فریمن بپردازیم.

معرفی انواع ماسک صورت و اسکراب بدن فریمن

انواع ماسک صورت فریمن

ماسک‌های صورت و اسکراب های بدن فریمن در عصاره‌های مختلف خیار، سرکه سیب، لیمو، آواکادو، گریپ‌فروت و دیگر میوه‌ها با ویتامین‌ها و ویژگی‌های گوناگون ساخته می‌شوند که در این قسمت برخی از آن‌ها را مثال زده‌ایم:

ماسک صورت 4 کاره سرکه سیب فریمن

این ماسک صورت معرفی‌شده در اواخر سال 2016 هست که محلول تمیزکننده، لایه‌بردار قوی و تونر هم می‌باشد و بدین منظور به این محصول چهارکاره می‌گویند، مناسب استفاده همه پوست‌ها به‌خصوص پوست چرب می‌باشد، کاری که این ماسک انجام می‌دهد این است که تمام التهابات و جوش‌های صورت را از بین می‌برد و سلول‌های مرده پوست و منافذ عمیق پوست را پاک‌سازی می‌کند، بدون مواد مضر و پارابن می‌باشد و خواص سرکه سیب این ماسک ph پوست را تنظیم می‌کند و موجب روشن‌کنندگی هر چه بیشتر صورت می‌شود. برای استفاده از ماسک صورت 4 کاره سرکه سیب فریمن می‌توان به‌طور روزانه این محصول را ماساژ داد و از خواص لایه برداری و پاک سازی آن بهره ببرید.

ماسک صورت فریمن مدل خاکسترهای آتش‌فشانی

این ماسک صورت دارای مواد معدنی پاک‌سازی پوست صورت می‌باشد که تمام آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی عمق پوست را از بین می‌برد، همچنین در کوچک کردن منافذ باز پوست هم بسیار مؤثر هست، این ماسک ورقه‌ای مانند آهن‌ربا تمام سموم و ضایعات را از عمق پوست صورت خارج می‌کند و موجب شفافیت و یکدستی هر چه بیشتر صورت می‌شود، از قلم نماند که این محصول ویژه آقایان می‌باشد. برای استفاده از این محصول مقدار موردنیاز ماسک را به روی پوست ماساژ داده و اجازه دهید به طور کامل خشک شود و پس از خشک شدن از روی صورت به آرامی جدا کنید و صورت را با آب ولرم بشویید.

ماسک صورت و اسکراب بدن فریمن

ماسک و اسکراب فریمن مدلPolishing  

این ماسک دارای اسکرابی می‌باشد که در پاک‌سازی عمقی منافذ پوست بسیار مؤثر است و تمام آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی روی پوست را از بین می‌برد و سلول‌های مرده را پاک‌سازی می‌کند، این محصول از زغال چوب فعال، خاک رس کائولین، عصاره چوب صندل، نارگیل، موز، تمشک، زنجبیل، پاپایا، گواوا و... ترکیب‌شده است که زغال چوب فعال روند پیری زودرس را کندتر می‌کند و چوب صندل دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی و ضد باکتری هست و شکر سیاه در آن موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود، این ماسک دارای ویتامین E و مخصوص پوست‌های مختلط می‌باشد. برای استفاده از این محصول مقداری از این ماسک را ماساژ داده و به مدت 5 تا 7 دقیقه اجازه دهید به روی پوست بماند و با آب ولرم صورت را شست‌وشو دهید و 2 بار در هفته این کار را انجام دهید.

ماسک صورت فریمن مدل خیار

در این ماسک از عصاره‌های خیار، آلوئه ورا، موز، نارگیل، زنجبیل، پاپایا، جلبک دریایی کلپ، آلانتوئین، چوب صندل و... استفاده شده است که سلول‌های مرده پوست را پاک‌سازی می‌کند و کدر بودن پوست را از بین می‌برد و موجب شفافیت هر چه بیشتر پوست می‌شود و احساس نرمی، شادابی و خنکی را به پوست می‌دهد، این محصول مناسب استفاده پوست‌های نرمال، خشک تا مختلط می‌باشد و برای استفاده از آن به‌طور 2 بار در هفته ماسک را روی پوست ماساژ دهید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه روی صورت بماند و با آب گرم بشویید.

ماسک فریمن

اسکراب حاوی شکر و چای سبز فریمن پاک کننده عمیق بدن

این اسکراب بدن در پاک‌سازی پوست و از بین بردن ناخالصی‌ها تأثیر بسیاری دارد که از شکر سیاه و چای سبز با عصاره میوه‌ها و گیاهان موز، پاپایا، روغن استوخودوس، زنجبیل و... تشکیل‌شده است و سلول‌های مرده و پوسته‌پوسته‌های ناشی از خشکی پوست و جای زخم و جوش را از بین می‌برد و گردش خون زیرپوست را افزایش می‌دهد و موجب درخشندگی هر چه بیشتر پوست می‌شود، این محصول مناسب پوست‌های خشک می‌باشد، از این ماسک اسکراب هم می‌توانید برای بدن هم برای صورت و گردن استفاده کنید.

معرفی ماسک صورت و اسکراب بدن فریمن

ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن

تمام آسیب‌های پوستی ناشی از آلودگی هوا، اشعه‌های خورشید، لوازم‌آرایشی نامناسب و کم‌خوابی را به‌راحتی از بین می‌برد، موجب پاک‌سازی عمقی پوست صورت می‌شود، جو دو سر موجود در این ماسک در پیشگیری از ایجاد جوش و آکنه تأثیر بسیار زیادی دارد و آنتی‌اکسیدان‌های آووکادو موجود در این ماسک به از برطرف کردن خشکی پوست بسیار کمک می‌کند و موجب خون‌رسانی به سلول‌های پوستی می‌شود، این ماسک در از بین رفتن جوش های زیرپوستی بسیار عالی عمل می‌کند و باعث ایجاد شفافیت در پوست می‌شود، این محصول مناسب استفاده پوست‌های نرمال تا مختلط می‌باشد و نحوه استفاده از این ماسک به این شکل است که مقدار کافی از آن را به روی پوست ماساژ داده و اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه روی صورت بماند و با آب ولرم پوست را شست‌وشو دهید.

فریمن

ماسک صورت فریمن خاک رس صورتی فرانسوی پیل آف

این ماسک ناخالصی‌ها را از بین می‌برد و پوست را پاکیزه و سم‌زدایی می‌کند و از خاک رس صورتی فرانسه ساخته‌شده است، عاری از هرگونه پارابن، سیلیکون و سولفات می‌باشد و وگان است و هیچ تست حیوانی روی این محصول انجام‌نشده است و مناسب استفاده پوست‌های نرمال، خشک تا مختلط می‌باشد که برای استفاده 1 تا 2 در هفته ماسک را روی پوست خود ماساژ دهید و بگذارید به مدت 5 تا 10 دقیقه روی پوست باقی بماند و با آب ولرم پوست را شست‌وشو دهید.

ماسک‌ها و اسکراب های فریمن از تنوع بالایی برخوردارند که می‌توان متناسب باسلیقه و نوع پوست خود آن‌ها را انتخاب کرد، محصولات گفته‌شده که از کیفیت و کاربردهای بسیار زیادی برخوردارند شما می‌توانید محصولات گفته‌شده را از فروشگاه آرایش تاپ با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

:
:
:
آخرین اخبار