تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۸۴۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چگونه یک تجارت آنلاین موفق داشته باشیم؟
 کسب و کار آنلاین کسب و کاری است که می تواند با استفاده از قدرت نامحدود اینترنت به سایر نقاط جهان دست یابد. می تواند درها را به سمت بخش کاملاً جدیدی از بازاریابی باز کند و محصول شما را با حداقل هزینه تبلیغ کند. اما مانند هر کسب و کاری، ابتدا باید بدانید که بازار شما کیست، چرا یا چگونه کسب و کار شما آنها را جذب خواهد کرد.

· مقاله مرتبط: چگونه درامد اینترنتی بالا داشته باشم؟

چه تصمیم به استخدام شخصی برای ساخت وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود داشته باشید، در اینجا هفت نکته برای کمک به شما در ایجاد یک کسب و کار آنلاین موفق وجود دارد:

1. درک کنید که مشتری شما کیست

قبل از راه اندازی یک شرکت جدید یا آنلاین کردن شرکت فعلی خود، تحقیقات بازار گسترده ای انجام دهید. این تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا بفهمید مشتری شما چه کسی است، در حال حاضر از کجا خرید می کند و تصمیم می گیرید که چه چیزی کسب و کار شما را بهتر از رقبا می کند.

با استفاده از ابزارهای اینترنتی مانند بازاریابی ایمیلی، وب سایت، رسانه های اجتماعی و صفحات فشرده، مستقیماً با مشتری خود صحبت کنید.

2. مشکلات مشتری خود را حل کنید.

· سوال بپرسید. نیازهای آنها چیست؟

· پیشنهاد خود را سفارشی کنید

· موارد اضافی را ارائه دهید، بفروشید، سایر موارد مورد نیاز را ارائه دهید.

· سپس به مشتری خود بگویید چرا شما بهتر هستید یا چگونه مشکل او را حل می کنید.

· در مورد مرزهای خود در مورد اینکه کجا ارسال می کنید و چه چیزی را شارژ خواهید کرد، شفاف باشید.

3. ترافیک وب سایت خود را از مکان های زیادی که ممکن است دریافت کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سخت نیست، اما زمان بر است. رسانه های اجتماعی صدا و روش شما برای ارتباط با تازه واردان است.

یک پیشنهاد ارزشمند مانند یک کتاب الکترونیکی رایگان حاوی اطلاعات ایجاد کنید. این افراد را ترغیب می کند تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

تا حد امکان ترافیک را به پیشنهاد خود ارسال کنید. پیشنهاد خود را در همه جا تکرار کنید!

وب سایت خود را در دایرکتوری ها فهرست کنید، این امر حضور وب شما را افزایش می دهد.

در جایی که مشتری شما پیدا می شود، کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

از لیست ایمیل خود برای بازاریابی کسب و کار خود، آموزش و ایجاد رابطه با مشتریان استفاده کنید.

وب سایتی ایجاد کنید که مقیاس پذیر باشد و به شما امکان می دهد محصولات بیشتری را بفروشید و به پیشنهادات بزرگتر بفروشید. هنگامی که نحوه فروش آنلاین را دریابید، در صورت وجود سیستم های مناسب، تقریباً می توانید هر چیزی را بفروشید.

4. یک روش پرداخت آسان اضافه کنید.

خرید را آسان کنید و فرصت های متعددی برای پرداخت ارائه دهید. از یک روش پرداخت اثبات شده، سبد خرید یا وب سایتی مانند Shopify یا PayPal استفاده کنید.

5. از ابزارهای وب مستر برای تعیین نحوه عملکرد سایت خود استفاده کنید.

· دستورالعمل‌های Google Webmaster را مشاهده کنید

· برای آدرس سایت یا از www استفاده کنید یا از آن استفاده نکنید، اما نه هردو!

· جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید.

· محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید.

· وبلاگ بسازید.

· یک نقشه سایت ایجاد کنید تا توسط موتورهای جستجو نمایه شود و به بینندگان خود اجازه دهید تا بتوانند چیزی را به سرعت پیدا کنند.

· در صورت امکان از آدرس وب موجود خود استفاده کنید. یک آدرس وب جدید ممکن است ماه ها طول بکشد تا توسط موتورهای جستجو شناسایی شود.

· ببینید مردم چگونه در مورد شما در اینترنت صحبت می کنند.

6. تست تبدیل را درک کنید.

تبلیغات مختلف، پیشنهادات، صفحات را فشرده کنید. نرخ تبدیل شما چقدر است (چند نفر در صفحه قرار می گیرند و در واقع ثبت نام می کنند یا پیشنهاد یا محصول شما را می خرند).

از ابزارهایی مانند تبلیغات فیس بوک استفاده کنید، که به شما امکان می دهد چندین تبلیغ را همزمان اجرا کنید، با تصاویر مختلف و/یا کپی کنید تا آزمایش کنید چه کار می کند، مردم به کدام تبلیغات پاسخ می دهند؟ اما نکته مهم دیگر این است که از ساخت و ایجاد محتوای جذاب هرگز غافل نشوید. برای این منظور ما به برگزاری آموزش تولید محتوا در مشهد می پردازیم.

7. از پشتیبانی فنی استفاده کنید.

همه برنامه نویس کامپیوتر نیستند و شما هم نباید انتظار داشته باشید که باشید. آیا قدرت شما جنبه خلاقیت، خدمات مشتری و فروش کسب و کار است؟ هیچ کس از شما انتظار ندارد که همه این کارها را انجام دهید. در صورت نیاز برای ساخت وب سایت و سئوی خود کمک بگیرید. این روزها می‌توانید کارهای زیادی را به تنهایی انجام دهید، اما زمانی که دچار مشکل می‌شوید، برای مدیریت چالش‌های سخت‌تر، هزینه کار را پرداخت کنید.


برچسب ها: کسب و کار
:
:
:
آخرین اخبار