تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۶۹۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز طرح ساماندهی مدارس و مکان های فرهنگی و مذهبی شهرستان دشت آزادگان
  فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: طرح ساماندهی مدارس و مکان های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان با کمک خیران از امروز آغاز شد.

 حمید سیلاوی یکشنبه در جلسه هماهنگی ساماندهی مکان های عمومی و آموزشی بیان کرد: طرح ساماندهی مدارس و مکانهای فرهنگی با هماهنگی و کمک ادارات شهرستان و خیران منطقه انجام خواهد گرفت.

وی گفت: در گام اول ساماندهی و سرویس وسایل سرمایشی مدارس انجام می گیرد و با برنامه ریزی صورت گرفته و گام دوم این طرح؛ مساجد، حسینیه ها و کمک به معیشت و زندگی خانوارهای کم برخوردار را شامل خواهد شد .

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: این کار در راستای بهبود و ارتقای سطح آموزش های علمی ، فرهنگی و مناسب سازی مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین حمایت از خانوارهای کم برخوردار انجام می شود.

سیلاوی افزود: برای اجرای این طرح کارگروه هایی با حضور بخشداری ها، شهرداری ها،آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، خیرین شهرستان و دیگر ادارات تشکیل شده است.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: از دیگر مواردی که در اجرای این طرح دنبال می شود مهارت آموزی به دانش آموزان است و در نظر داریم که کلاس های درس در این شهرستان از حالت تئوری خارج شوند و فضای مدارس برای مهارت آموزی دانش آموزان فراهم گردد.

شهرستان دشت آزادگان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت و با مرکزیت شهر سوسنگرد در غرب خوزستان قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار