اجرای پروژههای راهسازی در خوزستان با سرعت لاکپشتی همراه است و گاهی شاهد هستیم پلی که باید در دو سال ساخته شود بیش از 12 سال به طول میانجامد و برای مردم مشکل آفرین میشود / آزاد راه خلیج فارس سالهاست که آغاز به کار کرده است ولی هنوز به پایان نرسیده این در حالی است که در سایر استانها پلهای 10 کیلومتری در مدت 20 ماه ساخته میشود / بسیاری از خانوادهها به دلیل همین کوتاهی فرزندان و اعضای خانواده خود را از دست دادهاند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: جای تاسف است پروژه پل دو ساله در خوزستان 12 ساله ساخته میشود.
سید شکرخدا موسوی اظهار داشت: اجرای پروژههای راهسازی در خوزستان با سرعت لاکپشتی همراه است و گاهی شاهد هستیم پلی که باید در دو سال ساخته شود بیش از 12 سال به طول میانجامد و برای مردم مشکل آفرین میشود.
وی با اشاره به گذشت بیش از 15 سال از آغاز پروژه آزادراه خلیج فارس، افزود: آزاد راه خلیج فارس سالهاست که آغاز به کار کرده است ولی هنوز به پایان نرسیده این در حالی است که در سایر استانها پلهای 10 کیلومتری در مدت 20 ماه ساخته میشود.
این مقام مسئول با بیان اینکه چهار بانده کردن جاده شوشتر ـ اهواز از 10 سال پیش آغاز شده اما در شرایط کنونی هنوز در مرحله 60 درصد پیشرفت است، تصریح کرد: چهاربانده کردن اتوبانی به طول 80 کیلومتر در خوزستان بیش از یک دهه طول میکشد و به جایی میرسد که برای اتمام این پروژه باید آن را در لیست مهرماندگار قرار دهند.
موسوی با اشاره به اینکه تعلل در پروژههای راهسازی خوزستان اصلا پذیرفته نیست، تاکید کرد: بسیاری از خانوادهها به دلیل همین کوتاهی فرزندان و اعضای خانواده خود را از دست دادهاند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی توجه به جادهها در اولویت دولت نیست و تنها وزارت راه و شهرسازی اتمام پروژه مسکن مهر است که همه همت این وزارتخانه برای اتمام آن به کار گرفته شده است.
نامناسب بودن جادهها در خوزستان باعث شده است که تلفات جادهای در استان از حد معمول و استاندارد بسیار بیشتر باشد.