تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۱۸۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشنایی با هتل های رشت، سرسبزترین شهر ایران
آشنایی با هتل های رشت، سرسبزترین شهر ایران

شهر رشت پرجمعیت‌ترین شهر شمالی کشور است که سالانه از مسافران بسیاری پذیرایی می‌کند. در سفر به این شهر رزرو هتل در رشت و انتخاب اقامتگاه مناسب شاید در روزها و فصل‌های پر بازدید و تعطیلات برای شما کار دشواری باشد. اگر قصد سفر به سرسبزترین شهر ایران را دارید بهتر است در این متن بیشتر با انواع هتل‌های رشت و رزرو هتل توسط یک سایت معتبر آشنا شوید. سایت رادار361 شما را در این مسیر یاری خواهد کرد.

هتل های رشت

شناخت هتل‌های رشت در پیش از سفر علاوه بر برنامه‌ریزی می‌تواند در هزینه‌های سفر تاثیرگذار باشد. تنوع هتل‌ها در رشت و دیگر اقامتگاه‌های بوم گردی و ویلاها گزینه‌های زیادی برای اقامت در اختیار مسافران می‌گذارد. مکان و خدمات هتل‌های رشت در زمان رزرو هتل رشت از نکات کلیدی در انتخاب هستند. برخی از هتل‌های رشت را در ادامه خواهید شناخت.

بهترین هتل های رشت

بیایید در ادامه نگاهی به بهترین هتل های رشت برای اقامتی راحت بیندازیم.

1. هتل کادوس رشت

هتل 5 ستاره کادوس مجلل‌ترین و بهترین هتل شهر رشت است. این هتل که در بلوار آزادی واقع شده، دسترسی راحتی به مراکز مهم شهر و فرودگاه را دارد. این امر باعث اقامت مدیران ارشد و عالی رتبه در این هتل گردیده است. این هتل 5 طبقه با96 واحد اقامتی در سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال1391 مورد بازسازی قرار گرفته است.

رستوران کادوس در هتل با طبخ بهترین غذاهای ایرانی، خارجی و دریایی برای پذیرایی از مهمانان آماده پذیرایی است. سالن اجتماعات، استخر، کافی شاپ، زمین تنیس و پارک کودک تنها بخشی از امکانات این هتل زیبا هستند. اتاق‌های هتل با انواع سیستم‌های اطفا حریق، تهویه مطبوع و اعلام حریق، روم سرویس، مبلمان و تلویزیون امکانات مناسبی را برای اقامت ارائه می‌دهند.

هتل کادوس فاصله کمی با مراکز گردشی چون آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی، عمارت کلاه فرنگی، مرداب عینک، بقعه دانای علی دارد.

2. هتل شبستان رشت

این هتل 6 طبقه با 4ستاره در 1391 افتتاح شده است. 20 واحد اقامتی هتل از بهترین خدمات رفاهی برای مهمانان برخوردار هستند. در اکثر اتاق‌ها جکوزی مجزا و دیگر امکانات رفاهی در سطح عالی وجود دارد. رستوران، کافی شاپ و پارکینگ هتل برای رفاه بهتر مسافران آماده ارائه خدمات هستند.

از مراکز دیدنی شهر رشت که در اطراف این هتل قرار دارند می‌توان به آرامگاه میرزاکوچک خان جنگی، باغ پرندگان آستارا، بازار سنتی لاهیجان، پارک ملی بوجاق، پارک جنگلی سراوان اشاره کرد.

آشنایی با هتل های رشت، سرسبزترین شهر ایران

ارزان ترین هتل های رشت

اگر می‌‌خواهید در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید می‌توانید یکی از هتل های رشت که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند را برای رزرو انتخاب کنید.

1. هتل مهرگان رشت

هتل 3ستاره مهرگان در یکی از مناطق سرسبز رشت و در نزدیکی ییلاقات ماسال و سواحل دریای خزر قرار دارد. این هتل شامل 10 باب ویلای دوبلکس در میان فضای سرسبز و دریاچه است که این فضای آرامش بخش خاطرات ماندگاری را برای مهمانان به یادگار می‌گذارد.

سالن صبحانه خوری و چایخانه سنتی هتل در فضای آلاچیق آماده پذیرایی از مهمانان با بهترین غذاهای خطه شمال و نوشیدنی‌های گوارا هستند.

2. هتل پامچال رشت

این هتل 3 ستاره که سال1394 بازسازی شده است در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر، خیابان امام خمینی، قرار دارد. این هتل 2 طبقه با 29 اتاق با سابقه درخشان هتلداری در رشت، به مراکز مهم شهر مانند بازار سنتی، موزه میراث گیلان و میدان تاریخی شهرداری رشت نزدیک است.

این هتل با قیمت ارزان خود از امکانات و خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، اینترنت، تلویزیون و نمازخانه بهره مند است.

3. هتل پردیس رشت

هتل 3 ستاره پردیس در آخرین بازسازی خود در 1384 در 5 طبقه و 50 اتاق فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل که در مرکز شهر رشت قرار دارد از امکانات مناسبی در میان هتل‌های رشت با قیمت ارزان قرار دارد. رستوران، فروشگاه، کافی شاپ، خشکشویی و سرویس تهویه هوا نمونه‌ای از خدمات این هتل هستند.

آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی و باغ پرندگان آستارا از مکان‌های گردشی در شهر رشت هستند که در اقامت و سفر در شهر رشت می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید.

رزرو هتل در رشت با سایت رادار361

پس از بررسی و تحقیق در مورد برخی از هتل‌های رشت در متن بالا اکنون برای اقامت و رزرو هتل در رشت تنها کافیست صفحه سایت رادار361 را در کامپیوتر شخصی خود باز کنید. در صفحه اصلی سایت ابتدا مقصد و تاریخ ورود و خروج خود به هتل را وارد نمایید.

با استفاده از فیلترهای موجود در سایت می‌توانید برای نوع، مکان و امکانات هتل خود تصمیم بگیرید. 

آشنایی با هتل های رشت، سرسبزترین شهر ایران

سایت رادار361 اطلاعات کامل و جامعی از تمام شرایط هتل مورد نظر شما را دریافت می‌کند و پس از جست وجو در سطح انواع هتل‌ها بهترین و ارزان‌ترین هتل را به شما معرفی خواهد کرد. با رزرو هتل رشت از طریق این سایت در زمان و هزینه سفر شما صرفه جویی خواهد شد.

بهتر است با خدمات دیگر سایت رادار361 نیز آشنا بشوید. از طریق این سایت می‌توانید خرید بلیط هواپیما رشت خود را نیز رزرو و خریداری کنید. در سایت رادار361 پس از وارد کردن مقصد و تاریخ پرواز لیستی از پروازهای آن تاریخ و مکان توسط سایت به شما معرفی خواهد شد. موتورهای قوی جست و جوی سایت رادار361 در گردش در میان انواع شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیما ارزان‌ترین بلیط هواپیما را به شما ارائه می‌دهد و شما به آن شرکت هواپیمایی معرفی می‌کند تا بتوانید با خیال آسوده بلیط خود را تهیه نمایید.

:
:
:
آخرین اخبار