تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۰۴۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تداوم استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی در دزفول
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر تداوم استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در این شهرستان تاکید کرد.
شاپور مسعودی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: وضعیت این شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا ویروس مساعد شده و مراجعات به بیمارستان‌های کاهش یافته است که باید بر استفاده از ماسک تاکید شود.

او در ادامه بیان داشت: در اوج شیوع کرونا تعداد مراجعات و بستری شدن بیماران روند افرایشی داشت و بیمارستان گنجویان دزفول معین شهر‌های شوش و گتوند نیز شد و با شدت گرفتن بیماری ظرفیت آن تکمیل شد و بیماران در شهر‌های خود بستری شدند اما با ایجاد ظرفیت خالی مجددا مبتلایان این شهرها به  بیمارستان منتقل شدند.

 مسعودی افزود: برای مقابله با این ویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بسیار حائز اهمیت است پس از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیشگیری از کرونا مردم رعایت اصول بهداشتی را در دستور کار خود قرار دادند، اما اکنون با مساعد شدن شرایط ترس از کرونا کمتر شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول  تصریح کرد: رعایت نکردن مردم و کاهش حساسیت‌ها نسبت به شیوع کرونا خطرناک بوده و احتمال گسترش کرونا را در استان خوزستان  افزایش می‌دهد، بنابراین همه افراد باید تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس مصوبات ستاد کرونا را رعایت کنند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار