تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۶۴۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ثبت احوال شادگان خبرداد:
راه اندازی مرکز سیار صدور کارت ملی هوشمند در شادگان
رئیس اداره ثبت احوال شادگان از راه اندازی مرکز سیار صدور کارت ملی هوشمند در شادگان خبر داد.

سامی مقدم نیا اظهار کرد: با راه اندازی مراکز سیار کارت ملی هوشمند، بستری فراهم شده تا از این طریق به بخشی از اشخاص این شهرستان که در معرض آسیب های جسمی و حرکتی هستند، خدمات ارائه شود.

وی افزود: این دستگاه برای اولین بار در شهرستان شادگان راه اندازی و برای دورترین نقطه شهر یا روستا این شهرستان استقرار و ثبت نام کارت ملی هوشمند را آغاز خواهد کرد.

رئیس اداره ثبت احوال شادگان ادامه داد: با توجه به پایان اعتبار کارت های ملی قدیمی و صدور کارت هوشمند و به منظور تسهیل در خدمت رسانی، اداره ثبت احوال شادگان به منظور رفاه حال هم شهرستانی ها و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی اقدام به تهیه ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی کرده است تا به شهروندان و روستانشینانی که امکان حضور در اماکن پیش‌بینی شده برای صدور کارت ملی هوشمند را ندارند با بردن دستگاه‌های سیار به آن محل خدمت رسانی را انجام دهد .

وی تصریح کرد: این سیستم با تدابیر امنیتی ایجاد شده است و آنجایی که عکس و اثر انگشت زنده فرد در کارت ملی درج می‌شود تمامی تمهیدات جهت تهیه این اطلاعات تدارک دیده شده است.

مقدم نیا  گفت: برای تسهیل در امر صدور کارت ملی هوشمند ملی برای افراد مسن، معلولان، بیماران و یا کسانی که توانایی حرکت و مراجعه به مراکز درخواست ملی را ندارند شهروندان و روستائیان ساکن شهرستان شادگان برای درخواست حضور این ۵ دستگاه در محل خود به دفتر پیشخوان لفته واقع در شادگان خیابان امام جمعه مراجعه کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار