تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۵۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه‌ ديدار فولاد و داماش/ اعلام وقت اضافه بازي در حركتي جديد
تيم فولادخوزستان در ثانيه‌هاي پاياني بازي از سوي داور به يك پنالتي سرنوشت‌ساز رسيد ولي نظر كمك داور بازي، سرنوشت بازي را تغيير داد.
 
به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي فولادخوزستان و داماش گيلان از هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور در حالي با تساوي يك بر يك به پايان رسيد كه در دقيقه 93 بازي، ساسان انصاري روي پاسي كه بختيار رحماني براي او ارسال كرد، در محوطه جريمه داماش صاحب توپ شد و پس از سرنگون شدن توسط دروازه‌بان حريف، داور نقطه پنالتي را نشان داد.
 
بازيكنان فولادخوزستان كه كار حريف را تمام شده ديدند و در حال خوشحالي كردن بودند به يكباره ديدند كه داور بازي پس از گفت‌وگويي چند ثانيه‌اي با كمك خود، از تصميم خود برگشت؛ به اين دليل كه كمك داور بازي، صحنه را آفسايد تشخيص داده بود.
 
هواداران فولادخوزستان كه در دقايق پاياني از پنالتي‌اي كه به سود تيم‌شان اعلام شده بود خوشحال بودند پس از برگشتن راي داور، به يكباره شروع به شعار دادن عليه او كردند. آن‌ها با در دست گرفتن اسكناس، شعار "داور پولكي همينه‌همينه" سر ‌دادند. اين تماشاگران تنها به داور بازي اعتراض نكردند بلكه با سردادن شعار "عسگري حيا كن كميته را رها كن" اعتراض خود را به كميته داوران نيز ابراز كردند.
 
يكي از نكات جالب ديگر اين بازي زماني بود كه داور چهارم قصد داشت وقت اضافه بازي را اعلام كند؛ داور چهارم وقتي متوجه شد كه تابلو اعلام وقت با مشكل مواجه است با انگشتان دست، سه دقيقه وقت اضافه را اعلام كرد. اين حركت يكي از اتفاقات نادر در فوتبال جهان بود كه در ايران رخ داد.
 
اين بازي درنهايت با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
:
:
:
آخرین اخبار
ذ