تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۵۱۲۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازارچه کالای همراه ملوان شادگان افتتاح شد
با حضور استاندار خوزستان، فرماندار و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بازارچه کالای همراه ملوان این شهر شنبه افتتاح شد
 با حضور استاندار خوزستان، فرماندار و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بازارچه کالای همراه ملوان این شهر شنبه افتتاح شد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح بازارچه کالای همراه ملوان به خبرنگاران گفت:دولت سعی دارد تا با ایجاد زمینه مناسب کسب و کار و تجارت، معیشت مرزنشینان را تسهیل کند.

وی اظهار داشت: با موافقت کمیسون اقتصادی دولت واردات از بندر شادگان مشمول 10درصد تخفیف عوارض گمرکی و بازرگانی شد و به این ترتیب زمینه مناسب برای توسعه بندر تجاری شادگان فراهم شد.

فرماندار شادگان نیز گفت: بازارچه کالای همراه ملوان شادگان در فاز اول با 6 غرفه برای 30 نفر اشتغالزایی ایجاده کرده و امید می رود با راه اندازی فاز دوم آن نیز برای بیش از 150 نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:نزدیک بودن بندر شادگان به شهرستان های اهواز و ماهشهر فرصت و زمینه مناسبی برای رونق گرفتن آن را فراهم کرده است.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد تفاوت قیمت و مناسب بودن قیمت کالاهای بازارچه ملوانی شادگان با مقایسه با شهرهای دیگر را یکی از ویژگی های آن عنوان کرد و بیان داشت:شادگان با دارا بودن ٥٤ کیلومتر مرز آبی توانایی تبدیل شدن به یکی از مهمترین بنادر استان را داراست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار