تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۴۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجيلو: استقلال تنها به آرامش نياز دارد
استقلالي‌ها در حال‌ حاضر بايد روي توانايي‌هايشان کار کنند تا نتيجه دلخواه خود را از اين بازي‌ بگيرند، در چنين شرايطي حتي نقدهاي سازنده و دلسوزانه هم مي‌تواند تمرکز بازيکنان را به هم بزند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: شرایط استقلال این روز‌ها مساعد است و به تنها چیزی که نیاز دارد آرامش است. استقلال در بازی با ذوب‌آهن این آرامش را داشت و توانست به اهداف خود برسد.

اصغر حاجیلو با بیان مطلب فوق اظهارداشت: استقلال مقابل ذوب‌آهن فوتبالی‌‌تر از همیشه نشان داد، البته ذوب‌آهن هم در قد و قواره استقلال نبود.
حاجیلو درخصوص بازی استقلال و الاتفاق در مرحله پلی‌آف جام قهرمانان آسیا هم صحبت کرد و ادامه داد: در مقابل این تیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، برانکو که هیچ، حتی مربیان مطرح اروپایی مثل مورینیو هم در اینگونه تیم‌ها جواب نمی‌دهند. استقلال برای پیروزی در این دیدار باید آرامش و تمرکز خود را حفظ کند و از استرس‌ها و انتقاد‌ها فاصله بگیرد. کادرفنی و مسئولان باید مراقب بچه‌ها باشند تا آنها درگیر هیچ مسئله‌ای غیر از تمرکزی که باید روی فوتبالشان داشته باشند، نشوند.

حاجیلو انتقادهای سازنده را هم در این شرایط مفید ندانست و افزود: استقلالی‌ها در حال‌ حاضر باید روی توانایی‌هایشان کار کنند تا نتیجه دلخواه خود را از این بازی‌ بگیرند، در چنین شرایطی حتی نقدهای سازنده و دلسوزانه هم می‌تواند تمرکز بازیکنان را به هم بزند.

وی همه بازیکنان استقلال را شاخص خواند و گفت: فوتبال یک بازی مجموعه‌ای است و همه باید در قالب تیم جوابگوی نیازهای مربی باشند و همه یک هدف را دنبال کنند. ما بازیکن خوب در استقلال کم نداریم، از نیمکت تا داخل زمین، هر بازیکن می‌تواند روی بازی تیم تأثیر بگذارد. استقلال در خط حمله، شریفات، برهانی و حتی زندی را دارد و در خط هافبک، حیدری و در خط دفاع هم منتظری و عمران‌زاده را که هرکدام در هر بازی به ستاره تیم تبدیل می‌شوند.
:
:
:
آخرین اخبار
v