تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۳۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيمان اكبري : به نفع فرد خاصي كنار نرفتم
پيمان اكبري، ملي‌پوش سابق و مربي تیم والیبال پیکان كه پيش از اين براي شركت در انتخابات رياست فدراسيون واليبال ثبت نام كرده بود، با ارسال نامه‌اي كتبي به وزارت ورزش و جوانان از حضور در انتخابات رياست فدراسيون واليبال انصراف داد.
پيمان اكبري مربي جوان واليبال ايران كه در مدت كوتاه دوران مربي‌گري خود همراه تيم پيكان و تيم ملي اميد به موفقيت‌هاي زيادي دست يافته است، چندي پيش به همراه 8 نفر ديگر در انتخابات رياست فدراسيون واليبال ثبت نام كرد اما روز گذشته با ارسال نامه‌اي كتبي به وزارت ورزش، از شركت در انتخابات كه قرار است روز پنجشنبه برگزار شود، انصراف داد.

اكبري در اين باره به ايسنا گفت: وقتي ديدم افرادي كه به هر شكل سابقه حضور در واليبال را دارند و براي واليبالي‌ها نام‌آشنا هستند، براي احراز پست رياست فدراسيون ثبت نام كرده‌اند، تصميم گرفتم تا به فكر رييس شدن در فدراسيون نباشم و به همين دليل ديروز كتبا از كانديداتوري رياست فدراسيون انصراف دادم و فكر مي‌كنم با توجه به جو آرامي كه در حال حاضر موجود است و روند رو به رشد واليبال، بايد به هر كس كه رييس فدراسيون مي‌شود، كمك كرد و زمينه را براي موفقيت‌هاي آينده واليبال فراهم كرد. البته من به نفع فرد خاصي كنار نرفتم و فكر مي‌كنم هر فردي تصدي پست رياست فدراسيون را بر عهده بگيرد، همه بايد به او كمك كنيم.

سرمربي تيم واليبال پيكان با اشاره به بازي فردا اين تيم مقابل باريج اسانس كاشان گفت: به هر حال تيم باريج اسانس با توجه به تغيير و تحولات در كادر فني شرايط متفاوتي را نسبت به چند هفته گذشته دارد. از زماني كه حسين معدني هدايت باريج اسانس را بر عهده گرفته، اين تيم موفق شده در بسياري از بازي‌هاي حساس نتيجه را به سود خود به پايان ببرد. تيم كاشان از پتانسيل خيلي خوبي بهره‌مند است و با هدايت مربي باهوش خود، حريف آساني براي ما نيست.

وي افزود: واليبال يك ورزش گروهي است و من با اين نظر كه گفته مي‌شود يك تيم به چند بازيكن خود متكي است زياد موافق نيستم اما اين واقعيت است كه خيلي از تيم‌ها دو يا سه بازيكن شاخص دارند كه چگونگي بازي آن‌ها در روند نتيجه‌ گرفتن تيم موثر است. اميدوارم بازي بدون حاشيه‌اي را مقابل باريج اسانس پشت سر بگذاريم.

اكبري تاكيد كرد: ناظران بازي و مسئولان برگزاري و شوراي تامين استاني بايد زمينه يك بازي بدون حاشيه و خوب را براي فردا فراهم كنند. ما مخالف حضور تماشاگران هيچ تيمي در سالن نيستيم اما اعتقاد داريم كه هواداران هر تيم بايد بازيكنان و تيم محبوب خود را تشويق كنند و فضاي سالمي را براي برگزاري مسابقه‌هاي ورزشي فراهم كنند. هدف همه ما از برگزاري رقابت‌هاي ورزشي ايجاد روحيه ورزشكاري و شور و نشاط در مسابقه‌ها است و نبايد اجازه دهيم به هيچ دليلي جو سالن‌هاي ورزشي ما متشنج شود.
:
:
:
آخرین اخبار