تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضا نوروزي: اميدوارم كي‌روش من را ديده باشد
مهاجم تيم فوتبال فولاد پس از هت تريك برابر نفت تهران گفت: اميدوارم كي‌روش من را به تيم ملي دعوت كند.

به گزارش ايسنا، رضا نوروزي پس از پيروزي 3 بر يك فولاد برابر نفت تهران و به ثمر رساندن هر سه گل تيمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز بازي خوبي ارائه داديم و با وجود اينكه زمين، كيفيت مناسبي نداشت، موفق شديم كه برابر حريف به پيروزي برسيم كه از اين بابت خدا را شكر مي‌كنم.

وي در ادامه درباره عملكرد خوبش در اين بازي و عملكرد ضعيفش در نيم فصل اول گفت: نيم فصل اول برايم بسيار بد سپري شد چون مدام مصدوم شدم اما خدا را شكر تعطيلات نيم فصل باعث شد كه بتوانم ريكاوري كرده و با آمادگي كامل به ميادين بازگردم.

مهاجم تيم فوتبال فولاد همچنين درباره عملكرد تيمش در فصل جاري ليگ برتر اظهار كرد: من فكر مي‌كنم كه روند‌مان پيش از اين هم خيلي خوب بود. ما در نيم فصل اول هم بازي‌هاي خوبي كرديم و نتايج خوبي هم گرفتيم. اما در نيم فصل اول با وجود خوب بودن‌مان موقعيت‌هايمان گل نمي‌شد. بازيكنان ما جوان هستند و كمي به زمان نياز دارند.

نوروزي در ادامه درباره اينكه بر اساس اعلام فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال جهان او به عنوان هجدهمين گلزن برتر دنيا در سال 2011 انتخاب شده است، گفت: وقتي اين خبر را شنيدم بسيار خوشحال شدم و افتخار كردم كه در بين بهترين مهاجمان دنيا، هجدهم شد.

وي در پايان و در پاسخ به اين سوال كه آيا عملكرد خوبش در بازي برابر نفت به دليل حضور كوتاه مدت كي‌روش در ورزشگاه بوده است؟ گفت: من اصلا نمي‌دانستم كه او در ورزشگاه است و تلاش خود را براي بهتر نتيجه گرفتن تيم انجام دادم و اميدوارم كي‌روش بازي خوب من را ديده باشد و من را به تيم ملي دعوت كند.
:
:
:
آخرین اخبار