تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاسم کرار: نمی‌خواهم به پایم فشار بیاورم/ مقابل پرسپولیس غایب هستم
جاسم کرار هافبک عراقی تیم فوتبال شاهین بوشهر در آستانه بازی با پرسپولیس مصدوم شده و به طور حتم این خبر خوبی برای شاهینی‌ها نیست.

كرار چند روز پيش به تهران آمد تا مراحل درماني‌اش را پشت سر بگذارد و براي بازي كردن مقابل پرسپوليس شانس داشته باشد. البته به نظر مي‌رسد كه غيبت جاسم در اين ديدار حساس قطعي است و خودش هم اين موضوع را تأييد مي‌كند. كرار در گفت‌وگو با خبرآنلاين در مورد وضعيتش مي‌گويد:« متأسفانه مقابل پرسپوليس نمي‌توانم بازي كنم و غايب هستم و به دليل مصدوميت غايب هستم.»
از كرار مي‌پرسيم كه آيا آسيب‌ديدگي تو جدي است و او اينطور جواب مي‌دهد:«من روز گذشته در تهران ام آر آي گرفتم و خوشبختانه جواب عكس من بد نبود.

من از ناحيه عضلات همسترينگ دچار كشيدگي شده‌ام ولي اين مشكل چندان جدي نيست. من نمي‌خواهم به پايم فشار بياورم به همين دليل براي بازگشت عجله ندارم و مي‌خواهم به طور كامل مصدوميتم بهبود پيدا كند.»

كرار در مورد اختلاف‌هاي باشگاه استقلال با شاهين در خصوص بازي كردن او در فينال جام حذفي مي‌گويد:«من قبلا حرف‌هايم را در اين مورد زده‌ام و ديگر نمي‌خواهم صحبت كنم. همچنان مي‌گويم كه در اين خصوص تابع تصميم مسوولان باشگاه شاهين و همچنين فيروز كريمي هستم.»
:
:
:
آخرین اخبار