تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پتروویچ: خیلی دوست دارم با دنیزلی کار کنم/ مطمئن باشید پرسپولیس را در آزادی می‌بریم
ایوان پتروویچ هافبک صربستانی تیم شاهین بوشهر در آستانه بازی با پرسپولیس تأکید می‌کند که تیمش در ورزشگاه آزادی حریف خود را شکست خواهد داد.

پتروویچ که برای استراحتی یک هفته‌ای به صربستان رفته بود حالا برگشته و برای رویارویی با پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارد. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« بازی بسیار سختی در پیش داریم چون پرسپولیس بازی قبلی را واگذار کرده و الان انگیزه زیادی دارد. از طرفی فکر می‌کنم که با آمدن مصطفی دنیزلی شرایط این تیم تغییر کرده و آنها در آینده به طور حتم پیشرفت خواهند کرد.»

پتروویچ در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی خاطرنشان می‌کند:«شک نکنید که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست خواهیم داد و من از این بابت مطمئن هستم. بازیکنان شاهین انگیزه بسیار زیادی دارند و ما در این مسابقه با نهایت قدرت به میدان خواهیم رفت در ضمن فقط مهدی نوری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.»
از پتروویچ می‌پرسیم که آیا دوست داری با دنیزلی کار کنی که او در جواب می‌گوید:«دنیزلی یکه مربی بزرگ است و مطمئن باشید که هر فوتبالیستی تمایل دارد با این مربی کار کند. من هم خیلی دوست دارم که با دنیزلی کار کنم ولی نمی‌دانم آینده چطور رقم خواهد خورد.»
از پتروویچ در مورد اتفاقات چند سال پیش که منجر به جدایی‌اش از پرسپولیس شد سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« من خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بمانم ولی بعضی‌ها نخواستند. دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم ولی امیدوارم یک روز به پرسپولیس برگردم.»
:
:
:
آخرین اخبار