تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زارع : توافق اولیه الغرافه را برای جذب خلعتبری کسب کردیم
قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي‌گويد دنيزلي قصد خلوت كردن نيمكت تيم را دارد، اما پرسپوليس مي‌خواهد از تجربيات مربياني همچون سومديك و گمالوويچ در تيم‌هاي پايه استفاده كند.

 

جمشيد زارع با بيان اين كه مصطفي دنيزلي حق دارد همچون تمامي مربيان ديگر نسبت به انتخاب همكارانش اقدام كند، گفت: به نظر مي‌رسد دنيزلي مي‌خواهد نيمكت تيم خلوت باشد.

او تمايلي به حضور مربيان خارجي تيم ندارد و قرار شده باشگاه درباره اين مربيان تصميم گيري كنند.

 

وي افزود: با اين حال سومديك و گماوويچ مربيان با تجربه‌اي هستند و ما مي‌خواهيم از آن‌ها در تيم‌هاي پايه استفاده كنيم. در حال حاضر سومديك در آلمان حضور دارد و قرار شده با خانواده‌اش مشورت كند و پس از آن تصميم بگيرد، اما دنيزلي از حضور عاشوري در پرسپوليس ابراز رضايت كرده و علاقمند است كه او كارش را با پرسپوليس ادامه دهد. ضمن اين كه او يك نفر را به همراه خودش به كادر فني اضافه خواهد كرد و مابقي همكاران او از ميان مربيان ايراني انتخاب خواهند شد، اما بايد همه چيز مشخص شود تا بتوان اظهار نظر قطعي داشت.

 

وي درباره وضعيت پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات گفت: شب گذشته(يكشنبه) جلسه‌اي سه ساعته با دنيزلي داشتم و به او اطلاعاتي كه لازم بود را دادم. درباره بازيكناني كه قصد جذبشان را داريم هم صحبت كردم. دنيزلي روي جذب گزينه‌هاي دروازه‌باني كه مطرح هستند، نظر مثبتي ندارد و مي‌گويد با همين دروازه‌بانان فعلي پرسپوليس مي‌تواند در ادامه مسابقات حاضر شود. او بر روي عليرضا حقيقي نظر مثبتي دارد و مي‌گويد سعي كنيد كه اين بازيكن را نفروشيد، اما اگر مجبور به فروختن او شديد و از كنار اين فروش، پول خوبي نصيب باشگاه شد، دروازه‌بان جوان و آينده‌داري را جذب كنيد تا پس از ميثاق معمارزاده دروازه‌بان دوم تيم باشد.

وي درباره وضعيت جذب محمدرضا خلعتبري و مهرداد پولادي گفت: ما براي جذب خلعتبري مصر هستيم و به همين خاطر مذاكراتي را انجام داديم و نظر موافق و اوليه باشگاه الغرافه را هم گرفته‌ايم. با باشگاه مس هم براي جذب مهرداد پولادي به توافق اوليه رسيده‌ايم و قرار است پس از بازي مس كرمان برابر شاهين تكليف اين بازيكن مشخص شود.

وي درباره حضور دنيزلي و اين كه اين تصميم با واكنش مثبت هواداران پرسپوليس روبرو شده، گفت: ما در شرايط سختي پرسپوليس را تحويل گرفتيم و زماني به اين تيم آمديم كه پرسپوليس تيم پانزدهم جدول بود. هواداران به شدت از شرايط تيم ناراضي بودند و به دنبال تغيير بودند بنابراين مي‌خواستيم تصميم منطقي بگيريم. به همين خاطر مطالعاتمان را شروع كرديم و با چند مربي بزرگ و صاحب نام كه گزينه‌مان بودند، حرف زديم اما از همان روز اول دنيزلي گزينه اصلي ما بود. در نظر سنجي باشگاه هم 72 درصد هواداران به دنيزلي راي دادند. خوشحاليم توانستيم دنيزلي كه مربي صاحب سبكي است را به پرسپوليس بياوريم. با اين حال دنيزلي براي موفقيت در پرسپوليس به دلگرمي نياز دارد و اين هواداران هستند كه مي‌توانند دنيزلي و كادر باشگاه را كمك كند.

وي در پايان درباره شايعه حضور محمد رويانيان در انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: رويانيان به هيچ عنوان چنين قصدي ندارد و كماكان با قدرت به كارش در پرسپوليس ادامه خواهد داد.

:
:
:
آخرین اخبار