تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عاشوری پس از 17 سال دوباره مربی موقت پرسپولیس!
بهترین پاسور تاریخ پرسپولیس قبلاً در تیم های پیکان و پاس نیز به عنوان سرمربی موقت فعالیت کرده است. او 17 سال قبل نیز در یک بازی رسمی سرمربی موقت پرسپولیس بود!
بعد از استعفای حمید استیلی، اکنون محسن عاشوری دستیار اول او در بازی فردا مقابل راه آهن سرمربی پرسپولیس است؛ اتفاقی که بعد از 17 سال بار دیگر تکرار می شود!

در فصل 73 لیگ آزادگان، لادیسلاو بگوویچ سرمربی اسلوونیایی پرسپولیس یک روز قبل از بازی هفته چهارم مقابل برق شیراز، تهران را ترک کرد و پرسپولیس با هدایت محسن عاشوری که در آن زمان 30 ساله بود به میدان رفت. حمید درخشان، ناصر محمدخانی و محمد پنجعلی سه بازیکن قدیمی پرسپولیس به علت اختلاف با بگوویچ از تیم قهر کرده بودند و این محسن عاشوری بود که در بازی با برق شیراز از روی نیمکت پرسپولیس را هدایت می کرد. پرسپولیس آن بازی را با تک گل مجتبی محرمی برد.

حالا و بعد از 17 سال، پرسپولیس دوباره به مربی موقت نیاز پیدا کرده است. در این 17 سال گذشته پرسپولیس هیچگاه مریی موقت نداشته است. پرویز قلیچ خانی در سال 56، محمود خوردبین در سال 72 و محسن عاشوری در سال 73 تنها مربیان موقت تاریخ پرسپولیس هستند. عاشوری در فصل 87 و بعد از جدایی مدیر روستا در دو بازی سرمربی موقت پیکان بود که یک برد و یک باخت بدست آورد. او فصل گذشته نیز در پاس دو بازی به عنوان مربی موقت فعالیت کرد که دو تساوی مقابل مس و صبا بدست آورد.
:
:
:
آخرین اخبار