تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عاشوری: استیلی در خلوت خود فکر کند اشتباهش چه بوده / در حضور سومدیک خودم را لایق سرمربیگری نمی‌دانم
من خودم را لايق اين نمي‌دانم كه سرمربي سومديك باشم اما باشگاه صلاح ديده من را انتخاب كند اما ما مجموعه‌اي هستيم كه بايد براي موفقيت تيم تلاش كنيم.

http://u.goal.com/158400/158467hp2.jpg

محسن عاشوری سرمربي موقت تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار پرسپوليس برابر راه آهن، قویا فرضیه انتقام بازیکنان ارتش سرخ را از علی دایی رد می کند و می گوید : « به هيچ عنوان به فكر انتقام از علي دايي نيستيم چرا كه او نه به من و نه به پرسپوليس بد نكرده است. »

به گزارش سایت گل و به نقل از ایسنا محسن عاشوري در این نشست گفت: اين ديدار براي ما بسيار اهميت دارد. اگر بتوانيم در اين بازي موفق شويم و در بازي بعدي هم در تهران 3 امتياز بازي برابر فولاد را بگيريم، شرايط‌مان بسيار خوب مي‌شود.

وي با اشاره به مشكلات اين‌ روزهاي پرسپوليس گفت: ما ورزشكاران با مشكل بزرگ شده‌ايم و براي اين كار ساخته شده‌ايم. همه بازيكنان تلاش‌شان را براي ارائه بهترين نمايش به خرج مي‌دهند.

عاشوری در پاسخ به اين سوال كه شما سرمربي تيم هستيد يا سومديك؟ گفت: باشگاه من را به عنوان سرمربي معرفي كرده با اين حال سومديك هم مربي بزرگي است. او در تيم‌هاي بزرگي همچون بوخوم، هامبورگ، تيم ملي غنا و تركيه مربي‌گري كرده است و مربي شناسنامه‌داري است. من خودم را لايق اين نمي‌دانم كه سرمربي سومديك باشم اما باشگاه صلاح ديده من را انتخاب كند اما ما مجموعه‌اي هستيم كه بايد براي موفقيت تيم تلاش كنيم.
:
:
:
آخرین اخبار