تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مقایسه سطح آموزش استان با سایر استان ها درست نیست
با وجود کمبودها و عقب ماندگی هایی که خوزستان دچار آن است نباید سطح آموزش خوزستان را با استان هایی که مشکلات کمتری دارند مقایسه کرد
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: با وجود کمبودها و عقب ماندگی هایی که خوزستان دچار آن است نباید سطح آموزش خوزستان را با استان هایی که مشکلات کمتری دارند مقایسه کرد.

محمد تقی زاده درگردهمایی ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی خوزستان، در محل تالار مطهری اهواز بیان کرد: استان خوزستان دستخوش حوادثی از جمله جنگ تحمیلی بوده، که خسارات و کمبودهای زیادی را بر جای گذاشته و سطح آموزش استان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: با وجود عقب ماندگی هایی که در خوزستان وجود دارد امکان مقایسه سطح آموزش و پرورش استان با استان هایی همچون یزد که دچار عقب افتادگی نشده اند، وجود ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای ارتقای سطح آموزش در این استان باید کمبودها را جبران کرد و اعتباری بیشتر از سایر استان ها در نظر گرفت.

تقی زاده افزود: اگر خوزستان ارتقاء و توسعه یابد، در شرایط ملی تاثیر گذار خواهد بود.

کارشناس دفتر انتشارات و تکنولوژی وزارت آموزش و پرورش نیز در این آیین بیان کرد: سامانه ساماندهی کتاب توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده که ناشران کتاب های آموزشی غیردرسی که می خواهند کتاب های آنان توسط این وزارت تدوین و معرفی شود در این سامانه باید ثبت نام کنند.

محمد الدوسی گفت: همچنین وزارت آموزش و پرورش، کتاب های درسی که به تازگی تالیف شده اند و فهرست کتاب های آموزشی غیردرسی استاندارد را معرفی کرده است.

وی افزود: این کار باعث می شود تا کتاب های آموزشی غیر درسی استاندارد در دسترس دانش آموزان قرار بگیرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار